Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til slektsforskning


Akita
 Share

Recommended Posts

Har en svigerfar som ble adoptert og som nå ønsker å finne ut av litt.

Vi har litt info, men er jo mye som mangler. Er utrolig vanskelig.

Er det noen som er dyktig på dette og ønsker å hjelpe til litt? Står bom fast nå.

Send pm så slepp eg å legge ut info om slekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Spørs jo hva dere vet. Har selv akkurat funnet min søster, vi traff hverandre denne uken etter at jeg fant henne på facebook faktisk. Men så visste vi begge navnet på faren vår og det var det som bragte oss sammen. Min mor har fått hjelp av frelsesarmeen tidligere vet jeg. Kirkebøker er til hjelp for mange. Ellers har du jo alltids "Tore på sporet". :)

Lykke til, du må gjerne sende en PM så er det lettere og se om jeg kan komme på noe mer. Kommer selv fra en familie med mye løse tråder her og der hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Snakket mer med min mor i dag og frelsesarmeen er godt kjent for å være behjelpelige. Og i akkurat dette tilfellet var det over landegrenser og kontinent! Det som skjer er at de forespør om vedkommende vil ha kontakt, Hvis ikke får du bare vite at de "eksisterer". De utleverer altså ikke detaljert informasjon som navn og adresser osv sånn uten videre uten at de det angår faktisk samtykker. Men du får altså uansett beskjed om at det er noen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...