Gå til innhold
Hundesonen.no

Ikke akkurat verdens beste venner


Andreassen

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Må bare fortelle litt innenfor emnet!

Jeg så på animal planet i sta! Der fortalte de om beste venner!

1. Det var en dame som skaffet seg en pitt bull. Hun var litt bekymret for at hunden skulle skade fuglen hennes da. at dette ikke skulle gå så bra!

Men det ble til at de ble beste venner! Hunden ble så flink mamma til fuglen, hun trodde den var hennes egen og begynte og produsere melk.. ¨så hun ammet fuglen å vasket henne. Riktig kjærlighet!

2. Dette var en slik golden retriver! Eierene skaffet seg slik dam med fisker i hagen! Det var love med første blikk for hunden og den ene fisken! Så når familien skulle flytte så måtte de lage dam i den nye hagen for at bestevennene skulle holde sammen! Eieren sa slik " Skal vi gå å hilse på fisken din" da ble hunden het gal! Den løp bort til dammen å hang over kanten så potene var noen cm under vann. Så kom fisken helt bort til hunden og de NUSSET! Fiskern elsket hunden tilbake! de var SÅÅÅ Søte!

3. Dette handler også om hund! Det var en som jobbet i en slik park som tok i mot små baby dyr som ble avist av mammaen! Hun hadde en hund som alltid var med henne! En dag kom det inn to små baby`r det var en leopard unge og en slik stuegris akti gris eller vilsvin. Hunden tok de mot med åpne poter å begynte å produsere melk å ammet disse to! Det var jo ikke nok melk da så de fikk noe melk ved siden av også, men noe sååå søtt da! hehe

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Han er en blanding mellom Border Collie og Labrador.

1 år og 2 mnd..

Jeg bor ennå heima, så kan uheldigvis ikje bestemma alt sjøl..

Ikje mitt valg å selga han.. Min hund, men far min vil kje ha han i hus.. :''(

Han e ein herlige hund.. snill så dagen e lang.. Men han e ein stressa hund..

Har IKJE lyst å selga han. :D

Også trenge han någen så kan trena han skikkeligt. Han e lydige.. Men få han t å stressa mindre osv..

*Snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv også katt... de er skikkelig fiender.... de kan rett og slett ikke fordra hverandre!!Hver gang katten kommer inn i huset er det full rulle.... så vi må ha dem på hvert sitt sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...