Gå til innhold
Hundesonen.no

"Bolig søkes"-annonsetekst


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Fin den! :)

Tror jeg er enig med Lola, bruk begge to - for de viser hver sin fine side! ;)

ps; vil gjerne vite hva du festa hylla med om den pokalen står på en hylle som henger på veggen :lol:

Takk for tilbakemeldinger. Nå har jeg sendt den til SiÅs, men kom på at jeg glemte å skrive inn kontakt-informasjon! :lol: Får sende dem en mail etterhvert og spørre om de kan endre det.

Og pokalen, den stod lenge på et kott mellom gamle sko og vinterklær... Men nå har den fått plass oppå en hylle/skap på kontoret til foreldrene mine! Prøvde å ha den på premie hylla, men det var ikke så kult når alle de andre pokalene så vidt rakk opp til stetten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg drar opp denne litt igjen, jeg. Jeg flytter til Oslo for å studere til høsten, så da må jeg jo plutselig skrive annonse. Det har jeg aldri gjort før, så jeg er takknemlig for innspill!

Jeg tenkte å legge ved et bilde av oss også, jeg må bare få tatt et først. Og så stjal jeg litt fra annonsen din jeg, Maren, håper det er greit. :)

En ting jeg har tenkt på, er dette med visninger. Jeg bor jo i Tromsø, og det er bittelitt dyrt å bare ta seg en dagstur til Oslo. Men jeg skal nedover i påsken, og jeg har familie som kan gå på visning for meg. Bør jeg skrive noe om dette, eller er det sånt man tar etter hvert?

Hva tror dere om prisen? Er det realistisk å finne noe til rundt 4000, eller må jeg litt opp i pris? Jeg har ikke store krav til størrelse og standard, men jeg kan ikke bo i en råtten og fuktig mugghybel heller.

24 år gammel kvinnelig student trenger et sted å bo i pendleravstand til Oslo Sentrum. Jeg har ikke bil, så er avhengig av nærhet til kollektivtransport.

Kan leie fra juni/juli, og må senest flytte inn i august.

Sammen med meg bor det også en liten/mellomstor voksen hund. Hun er veloppdragen, stille og rolig inne, og røyter ikke.

Jeg bor for øyeblikket i kollektiv i Tromsø, og har gode referanser både på meg og hunden.

Jeg kan love:

· ansvarsfull, og sikker betaler

· lite festing og bråk

· ryddig og liker å ha det rent rundt meg

· ikke- røyker

Helst hybel, men et rolig bofellesskap kan også være av interesse. Gjerne av typen hvor man kan ta seg en kopp te sammen på kjøkkenet og lage fellesmiddag innimellom, men hvor det også er rom for privatliv.

Pris, ryddige forhold og nærhet til kollektivtransport er viktigere enn øvrig beliggenhet og høy standard, men jeg har astma, og er avhengig av et greit inneklima. Nærhet til skog og mark er også et stort pluss, da jeg går mye turer sammen med hunden min.

Helst ikke over 4000 kr i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes annonseteksten er fin:-) Jeg tror det er lurt å skrive at du ikke har bil, da mangel på parkeringsplass ofte er et problem i Oslo.

Men jeg tror det kan være vanskelig å finne noe til 4000 i måneden, så jeg ville fjernet det fra annonseteksten. Får du mange tilbud kan du jo velge bort de dyreste, men jeg tror ikke det er lurt å sette den begrensningen allerede i teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe med leie under 4000 er så og si umulig.. Jeg ville sagt en max grense på 5000, og heller sett det som en bonus om du får noe lavere. Det med visninger får man ta etterhvert tenker jeg, når du får kontakt med noen.

Ps: skal også til oslo til sommern (uten hund altså), men har sååå lyst å bo med noen MED hund sånn jeg kan få låne littegrann ;) Si fra om noen tenker motsatt vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg vet at hybelen der jeg bor skal leies ut på nytt fra sommeren, dette er på fornebu da, men mener han som bor det nå betaler 3500 uten strøm iallefall:)

Du kan jo kontakte meg på pm dersom det hadde vært av interesse, så kan jeg fortelle mer om den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig opplever dere det å finne en ok hybel hvor de tillater hund? :) Funker det best å legge ut annonse med info om seg selv, slike dere skriver her, i stedet for å vente på en annonse for å så ta kontakt? Kanskje en kombinasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg vet at hybelen der jeg bor skal leies ut på nytt fra sommeren, dette er på fornebu da, men mener han som bor det nå betaler 3500 uten strøm iallefall:)

Du kan jo kontakte meg på pm dersom det hadde vært av interesse, så kan jeg fortelle mer om den :)

Det hørtes jo veldig bra ut, men ønsker nok å bo hakket mere sentralt! Har ikke bil osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...