Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility på Golden Goal


aCa
 Share

Recommended Posts

Neste uke på Golden Goal er det ett innslag hvor Henrik Elvestad prøver seg på agility. Han var med på vintercup i Stovner Hundeklubb den 4.mars. Programmet sendes torsdag 22.03 kl 20:30 på TV2 Zebra og fredag 23.03 kl 23:25 på TV2. Jeg skal ikke røpe alt for mye, men hvis dere så på reklamen for episoden så fikk du med deg at han har visse problemer. Dette er fult forståelig siden det er min hund han løper med ;-)

Jeg har ikke sett innslaget men glede-gruer meg!

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det :D Morsomt at media kanskje kan være med på å faktisk sette agility på kartet som en "godkjent" sport. Det er jo virkelig sport, desto mer enn f.eks. sprangridning om du spør meg :P

Yoshi var flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sett det ikveld. Utrolig artig å se Yoshi (og flere kjente folk/hunder) på tv :D Synes dere klarte dere kjempebra begge to! :thumbs:

Takk, jeg er godt fornøyd med hvordan innslaget ble :-)

Klippet skal komme på nett til uka, så da kan de som ikke har TV få sett ;-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det på nett tv? Jeg så reklame av det bare.

Jepp det ligger på tv2.no sine sider, nærmere bestemt http://mobil.tv2.no/underholdning/goldengoal/her-debuterer-henrik-som-hundetrener-3742588.html

Edit: så linken ble til mobilversjonen siden jeg oppdaterte fra mobil men finnes i vanlig versjon også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det :D Morsomt at media kanskje kan være med på å faktisk sette agility på kartet som en "godkjent" sport. Det er jo virkelig sport, desto mer enn f.eks. sprangridning om du spør meg :P

Yoshi var flink!

Har du noen gang ridd en hest? Det er kanskje en grunn til at hestesport er med i OL, og er en diger sport, kontra AG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ung i lovende var dems kommentar ikke min! Men jeg sa vel at hvis de løp feilfritt så regnet jeg med at de ville vunnet ;-)

Jeg var ikke redd for å låne han vekk fordi han er en skikkelig hardhaus! Er ikke en hund som man bruker måneder å trene opp hvis han slår seg... han er skikkelg terrier på godt og vondt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...