Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Imagine That sin hjemmeside!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Kjempefin side! Fine fargekombinasjoner, og et ryddig og fint inntrykk. :)

Hvis jeg hadde vært på jakt etter en mops, så hadde jeg satt pris på en infoside om rasen. Jeg er klar over at mange oppdrettere ikke har det, men jeg liker det i alle fall, men det er jo opp til deg. Ikke bare en link til rasestandarden, men info om hvordan rasen er i hverdagen, bruksområder, hvilke helseproblemer som forekommer på rasen, hva den krever av stell i hverdagen osv.

Ellers så liker jeg at helseresultater står på hver enkelt hunds side. F.eks. hvis hunden har blitt øyelyst og patellasjekket.

Det var bare et par forslag, men en fin hjemmeside! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også veldig kjekt om du sier noe mer om hundene dine, og også om de planlagte hannene, med tanke på dine avlsmål. Tenker spes på personlighetene, siden du fremhever at du ønsker å avle frem elskelige mopser med typisk gemytt. For en valpekjøper er det fint å høre mer om hva du legger i det. Hvordan er en typisk mops, og hvordan er dine mopser; eller altså: hva er en elskelig og typisk mops for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...