Gå til innhold
Hundesonen.no

Toot's It's what I want


Whoopsis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er hun 9 mnd om en uke, og har akkurat startet på første løpetid. Det har gått utrolig fort! For tiden er hun en veldig glad frøken uten impulskontroll, men selv om hun gjør litt ut av seg har hun

Og hun fortsetter å imponere. I dag fikk hun være med på en fellestrening, og AnetteH tok litt bilder som jeg ser meg nødt til å stjele.. Fine maskoten det!

Hun har ikke vokst noe i det hele tatt. Jeg tror faktisk hun har tenkt til å forbli i denne størrelsen for alltid. Og nå har snille snille Marie laget film av Klimatrening fra forrige uke. Tusen t

Hun er bare nydelig :D :D Og hun sitter som en skikkelig dalmatiner *ler* :innocent: Etterhvert kommer hun til å sitte skikkelig bak på rumpa og skreve i sofaen din, hahaha! tyypisk dalmis :D gleder meg allerede på flere bilder og oppdateringer!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flowers:

Du, er det ikke på tida at den lille frøkena får en liten side og oppdatering på hjemmesiden din?

:lol: Jo. Kanskje på tide å oppdatere bloggen også?

Se på den brystkassen da :w00t:

:D

Ja, hva skal man si? I dag har vi vært på trening i hall, kjørt tog, kost oss noen timer på Oslo s og litt sånn forskjellig, og hun er fortsatt kjempetrygg, sosial (nesten litt for sosial, trene på å hilse pent kanskje..), blir flinkere og flinkere til å slappe av og alt det der. Dritkul er hun!

(Så sier jeg ingen ting om at hun har spist opp to pc-ledninger på to dager.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, det blir dalmatiner jeg skal ha. :aww:

Hun er så fantastisk søt idet hun legger seg ned og frambeina sprer seg til alle kanter! :lol:

:lol:

Hun har ikke så veldig god koordinasjon enda, så hun synes det er skikkelig hjernebry å legge seg ned fra sitt. Supervanskelig! Så da kommer det ofte fryktelig intense sukk i det hun legger seg ned, og når hun til slutt har klart det er hun såå fornøyd med seg selv. :wub:

Flink! :wub:

Og søt! Elsker snuten hennes!

Jeg og! Den er sånn akkurat passe brunflekkete. Ser ut som at hun har dyppet nesen sin i en skål med..sjokolade?

Sukk... Vakre, vakre dyret! Hadde det ikke vært for røytingen hadde jeg kjøpt dalmis asap!

Og så flink hun er! Herre, min valp på snart 6 måneder kan ingen ting ennå.

Ja, det var den røytingen.. Den velger jeg å ikke bekymre meg over sånn helt enda. :aww:

Takk! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knertis er 1.5 år og kan fortsatt bare "dekk" hvis jeg viser henne med en ball eller noe annet gøy, men da er det til gjengjeld klaskedekk. Og så kan hun "legge seg", og da er hun sånn søt, bløt og tung i kroppen. Men åssen shaper man inn dekk på ei bikkje som aldri legger seg ned, men er er hele tida...? *Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...