Gå til innhold
Hundesonen.no

Pene hundenavn?


Benedicte

Recommended Posts

Min lille Laekenois tispe skal hete Lyra :wink:

Så da blir "flokken" Annette ,Lotte,Loke og Lyra :D

Egentlig hadde Likka passet bedre men det navnet har noen vært frekke og tatt :evil:

Til en Aussie må det jo være litt Cowboy navn?Laila? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille Laekenois tispe skal hete Lyra :wink:

Så da blir "flokken" Annette ,Lotte,Loke og Lyra :D

Egentlig hadde Likka passet bedre men det navnet har noen vært frekke og tatt :evil:

Til en Aussie må det jo være litt Cowboy navn?Laila? :D

Hvem er Lotte...? Bare litt nysgjerrig.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Lotte...? Bare litt nysgjerrig.. :oops:

Psykopusen :D

Fikk henne av noen slektninger som skulle avlive henne fordi de mente hun var ondskapsfull :D

Jeg falt jo pladsask for kreket og hun har levd ut ondskapen sin hos meg de siste årene :wink:

Hun er kanskje litt på kanten av hva som burde gå løs,en av yndlingshobbyene hennes er å løpe bort til små barn,gni seg inntil dem for så å bite seg fast i hva hun får tak i..Vi bor rett ved en småbarnsbarnehage så hun koser seg :wink: Heldigvis er hun en slags dvergkatt.Alt er veldig lite å henne inkl klør så hun får ikke gjort noen skade.Men alle kompisene mine er redd henne :D Hun dreper nemlig tær 8)

Jeg digger den katta...(det gjør ikke Loke,han er redd for pusen)Akkurat nå ligger hun ved siden av PC`n og maler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til hannhunder har jeg sansen for: Ask, Loke, Storm, Fenris, Lancelot, Nattfari, Ravn, Anubis, Ulv, Varg, Birk +++

Tisper: Frøya, Huldra, Frost, Måne, Epona, Gwenywere, Tundra, Sol, Villemo, Shamira ++

Det er altfor mange fine navn til å klare å velge ut bare ett favorittnavn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til hannhunder har jeg sansen for: Ask, Loke, Storm, Fenris, Lancelot, Nattfari, Ravn, Anubis, Ulv, Varg, Birk +++

Tisper: Frøya, Huldra, Frost, Måne, Epona, Gwenywere, Tundra, Sol, Villemo, Shamira ++

Det er altfor mange fine navn til å klare å velge ut bare ett favorittnavn. :D

Å, Frøya er kjempefint Love

Vi skulle egentlig kalle Vesla det, men så het hun Vesla, så da ville mamma beholde det :?

Synes forøvrig Tsarov er ganske fint, og Lisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask, Loke, Storm, Fenris, Ravn, Anubis, Ulv, Varg,

Der har du noen av navna jeg vurderte til Loke :D

Birk
Der har du navnet til hunden til vennina mi,ellers så hadde den vært med i vurderingen...

B.T.W :Fenris er sønn av Loke og hvis Loke noensinne blir brukt i avl skal jeg legge et hardt press på oppdretter

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smilla er det fineste tispenavnet jeg vet om:D Akela, men det har jo tre stavelser da, litt tungvindt.. Ako, Pavlov, Pilgrim (SKAL ha en hund/hest som heter det en gang.. knallfint navn, synes jeg) Cayenne, Chila, Cicero, Saya, Cajsa, Maya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...