Gå til innhold
Hundesonen.no

hmm.. Ny Logo!!:)


Recommended Posts

Ja vi skulle rigtigt hatt et annet, men personen som skal tegne dette har utsat tidsfristen litt, så kanskje denne bare er midlertidig :(

Jeg har ikke laget det i mindre størrelser, men hvis du kopierer logoet så kan du lage det mindre. Og går det ikke, ja da får jeg lage et som er mindre til deg :(:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt på toppen av siden er det en rekke der det står: Hjelp, Søk, Medlemsliste, Gruppe, Profil, Logg ut/inn, Du har x nye meldinger, og rett under der er det et "banner" står hundesonen.com og så er det bilder av to valper på venstre side, og på høyre side en hund med en snute en mesten kan se snørret på :wink: Før var det bilde av en lassi hund, rottweiler og en dobbermann, (tror jeg)....

Viss du ikke forstår nå håper jeg noen andre kan forklare det til deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt problemer i noen nettlesere(alle?) med og oppdatere diverse ting som logo osv, dette fordi nettleseren sparer siden for at det ikke skal ta så lang tid og laste den neste gang. Dette kan løses med og trykke på f5 oppe blandt f knappene som Heidi sa. Evt trykke vis og oppdater (firefox og IE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvis dere har lagt merke til et av innlegga mine, så stå det at jeg ikke så den gamle heller :?
Hva er det du ser da?? Tag et print screen af skærmen din og send det så jegkan se hvordan det ser ut :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...