Gå til innhold
Hundesonen.no

Betty's 2.kull


ipadda
 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

DJISES! Nå er ting ENDELIG i gang, graving og pesing!

Er du sikker på at hun er drektig? Hun har ikke bare svelgt en slik en da? Søte Betty

De er større enn hva som er vanlig, men det der ser ut til å følge linjer, egentlig. Våre linjer har alltid får valper over gjennomsnittet, i vekt og størrelse. Tjorven sine ser jo ut som 5 dager gaml

Ikke rart hun var diger med så store valper i den lille kroppen.

Grattis med valpene og bra jobbet Betty!

Nei, fy flate for en størrelse. Det har skjedd før, kommer til å skje igjen, men jeg blir like overrasket hver gang de er større enn normalt. Syns normalen ser vond nok ut å føde jeg :P

GRatulerer med flott kull! :hug:

Tusen takk!

Så fantastisk at det hele gikk såpass bra :D Jeg var redd hun skulle sprekke på slutten der :innocent: Flotte og store(?) valper fikk hun :heart:

Sprekke, ja.. huff. Hun var stor, hun var det, å jeg var litt bekymret på slutten.

Gratulerer masse med fine store valper :)

Gratulerer så mye! Flotte mamman og skjønne små bebisene :wub:

Grattis! Flinke Betty!

Gratulerer :)

Gratulerer så masse! Kjempeflinke Betty :-)

Gratulerer :)

Gratulerer så mye! :D

Grattis :D

Grattis så mye med valpene :heart:

Gratulerer med et flott kull og godt at alt gikk bra :D

TUSEN TAKK! :wub:

Så godt å se de små nurkene, og en punktert Betty og at alt gikk så bra (får jo litt klump i magen når man tenker på hvordan det gikk med Lotta) - så dette var bare kjempehyggelig! Gratulerer!

Ja, jeg må jo si at når ting sto på som verst, å vi ikke fikk veer, så så jeg for meg keisersnitt som avsluttning. Da pumpet hjertet godt kan du si. Heldigvis gikk det mye bedre enn jeg trodde, og jeg er superfornøyd med den fantastiske klinikken vi går på - som gjør klar rom å støtter og hjelper når alt ser sort ut. Godt å føle seg velkommen, og hjemme. Å Betty har som sagt imponert stort idag. Ikke engang ga hun ifra seg lyd, ikke engang var hun redd, hun tok det myyyye bedre enn jeg ville gjort i samme situasjon! :P

Lotta situasjonen hører heldigvis med sjeldenheten, dyrlegen vår mente det var større sjanse for å vinne en million i lotto, liksom.

så bra at Betty tar det hele med glans!

Litt drama underveis, men grattis med de 4 sprell levende og store valpene!

Gratulerer! :)

Grattis med digre småttiser :D.

Gratulerer med valper! :D

Gratulerer så mye med valpene!

Gratulere med valpene!

Gratulerer!

TUSEN TAKK :wub:

Gratulerer sååå mye RTL :)

Fikk skikkelig dejavu til Bess sitt kull da jeg leste, samme start liksom, men hos henne kom det 7 til. Glad Betty slapp det.

Nå skal du bare kose deg med småttisene dine :)

Tusen takk! Glad for at det ikke kom mer en 5 valper totalt jeg, jeg syns det er mer en nok på en så liten hund, å i den størrelsen, med mindre valper er jeg sikker på hun kunne klart å bære 10...

Vi koser oss kjempemasse, Betty er superflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...