Gå til innhold
Hundesonen.no

Betty's 2.kull


ipadda
 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

DJISES! Nå er ting ENDELIG i gang, graving og pesing!

Er du sikker på at hun er drektig? Hun har ikke bare svelgt en slik en da? Søte Betty

De er større enn hva som er vanlig, men det der ser ut til å følge linjer, egentlig. Våre linjer har alltid får valper over gjennomsnittet, i vekt og størrelse. Tjorven sine ser jo ut som 5 dager gaml

Mååå vel snart være klekkeklar :w00t:

Det nærmer seg med stormskritt nå!

Jeg tror jeg aldri har sett en så stor mage på en så liten hund før :blink:

haha, jo, du skulle sett bestemoren når hun fikk 8, det var stor mage det! :P

Håper det snart skjer noe ehr også. Hun så virkelig sprekkferdig ut. Men hørtes da utsom hun hadde god tid.

Hun har verdens beste tid...

Masse lykke til med alt, håper det skjer noe snart og at alt går etter planen!

Det håper jeg og!

Blir spennende å følge med! Og så synes jeg frøkna kan knipe igjen hvertfall 6-8 timer til :whistle: Da er jeg våken igjen :lol:

Tro meg, hun har ingen planer om noe nå med det første.

Hun er jo diger! Det må da være minst et dusin digre valper inni der

Vel, tiden vil vise hvor mange valper som finnes :lol:

Spennende!

:D

Vær forsiktig med skarpe gjenstander

Håper du snart får bebisene!

:lol: Er du redd hun skal sprekke?

Det kommer 6 valper. 3+3 :ahappy: Lå må de snart fly ut som noen raketter så feit som hun er!

Fly som raketter faktisk :lol: - ja, samma søren bare de kommer snart.

Guri hun er diger - og jeg kjenner jeg er imponert over at du kan ha is magen når hun er på dag 64 fra første paring - da hadde jeg vært hos vetten jeg.... :)

Håper hun ploffer snart :)

Vel, det er jo ikke unormalt at de går litt over tid, å hun kan jo ha tatt seg på siste parring også. Ingen hast enda, men har god kontakt med vet underveis, som fortalte akkurat det samme, at det ikke var grunn til bekymring enda, så lenge tispas allmenntilstand er bra.

*Forsøker intenst å ikke dævve av latter :lol:*

Håper det har skjedd noe i løpet av natta nå - stakkars Betty kan jo ikke gå rundt som en sprekkeferdig ballon stort lenger :D.

Stakar, nå syns jeg du er slem med Betty :lol:

Åh stakkars! *medfølelse* Håper fødselen setter i gang snart, så hun får lettet litt på trykket.. :)

Ja, jeg og :D

En eneste gang før har jeg sett en så diger mage :teehe: ( forhold til hunden).Det var en St.Bernard og den magen inneholdt 16 store fine valper

Masse lykke til :wub:

NEI NEI NEI, mer en 6 valper er ikke lov.... !

Så herlig pappan virker. :lol:

Lykke til :D

Pappen er verdens kuleste bikkje.

Tusen takk!

Har rent vondt av henne, jeg. Lille vennen må da føle seg noget sprengt :hug: Masse lykke til med fødselen. Venter i spenning :D

Magen sprekker snart, dakar jenta mi :)

Ingenting som er så kult som en DSG som er gravid, haha :D

De blir VIRKELIG trill rund :P

Lykke til

hehe, jeg vet ikke om jeg syns det er så kult, men helt klart spesielt.

Tusen takk.

Edit: Måtte fjerne noen smilies, forumet tillott ikke så mange :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Å igjen - jeg kjenner jo at jeg blir bekymret *ler* Jeg forholder meg alltid til dato fra første parring jeg, og da er dag 63 dag 63. Og med tanke på alle disse tispene som i det siste har dødd under keisernsitt fordi man vil "vente litt til" så vlile jeg i alle fall vært panisk *fnise*. Men jeg er nok litt sånn av natur he he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å igjen - jeg kjenner jo at jeg blir bekymret *ler* Jeg forholder meg alltid til dato fra første parring jeg, og da er dag 63 dag 63. Og med tanke på alle disse tispene som i det siste har dødd under keisernsitt fordi man vil "vente litt til" så vlile jeg i alle fall vært panisk *fnise*. Men jeg er nok litt sånn av natur he he he he

*hviske at jeg har vært i kontakt med flere veterinærer*

Men det er vist ikke noe krise, allmenntilstanden er på topp (dvs, hun ligger per nå under komfyren å venter på svinefilé... ) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååj hun er diger! Lykke til med valpene, flotte foreldre! :D :D

Ja, hun er stor nå :) Tusen takk! Syns jo selvfølgelig det er moro når andre også liker hunden mine :)

Spennende! :D

JA! :D

I dag, Betty, I DAG! :frantics::lol:

¨

Helt enig! :lol:

Så lenge allmenntisltanden er på topp, så ville ikke jeg stressa noe med det, jeg :) Men jeg håper jo for Betty sin del at de kommer snart, hun ser jo sprekkeferdig ut, stakkar *ler*

Stresser ikke, utålmodig er jeg, men stress finnes ikke.

Lykke til med valping og alt! :-) Hun så bra sprekkferdig ut, er det mange inni der tro?

Tusen takk! Umulig å svare på hvor mange :P hehe

oii :D Gosh så stor hun var da :w00t: Der er det sikkert mange valpiser inni, eller store valpiser. hehe! Blir spennende å se hvor mange som kommer :D

Jeg og!

Jeg tipper på 5, og jeg syns hannhundkvoten er brukt opp på alle de andre gårdshundkullene hittil i år, så nå syns jeg det skal komme masse tisper! :D

Helt enig :lol: - Forrige gang fikk hun 3 tisper og 2 hanner, helt perfekt. Kan godt ha samme denne gang, men ikke omvendt! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...