Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil gå tur med oss på Lørenskog?:)


Recommended Posts

Hei! Jeg er ei jente på 20 år som leter etter noen som vil gå litt turer med meg og nakenhunden min Martin. Han sliter litt sosialt (er ikke aggressiv,mest redd). Han er redd for mørke,større hunder og sliter med forbipassering. Han bjeffer og hyler noe voldsomt,så dette er noe jeg trenger hjelp med.. Han trenger litt sosialisering og litt lek,og rett og slett omgås andre hunder..

Håper det er noen i nærheten som kanskje kan hjelpe oss litt med de problemene vi har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ah, okei, jeg bor i helt i andre enden av Nordliveien, noen få minutter unna Triaden.

Vi kunne helt sikkert fått til noe, hvilken dager og tider passer for deg? Jeg jobber tirsdag, onsdag og og lørdager til ganske sent på kvelden, men bortsett fra de dagene så passer igrunn når som helst. Stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ledig hver dag etter 16.00 og helger hele dagen :) Ja,vi kunne jo alltids ha møttes ved Triaden . Jeg er ikke så kjent her,så kanskje du kan vise meg noen fine steder man kan gå tur også :) Så hva med å møtes ved posten/nav ca 16.30 på torsdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...