Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt favoritt utstillingsbånd


IdaC
 Share

Recommended Posts

Jeg bruker snakekjede i gull, og bruker bånd i svart og hvitt litt ettersom hvilken farge jeg har på klærne mine.

Her får dere ihvertfall sett fargen på hunden og lenken ved siden av.

6068864150_6d8fdd8c6f_z.jpg

Jeg har bestilt et svart og et hvitt fra 2dogs. De er laget for hånd, og veldig solide visst nok. Jeg har en liten hund som ikke drar så, jeg skal ikke love noe, dette var bare det jeg fikk høre fra selgeren. Hvis de ryker så laget visst damen som lager båndene nytt til deg gratis, men igjen, dette har ikke skjedd med meg, bare det jeg fikk vite av selgeren.

62stort.jpg

Det svarte har helt like perler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt tungt for det, men dette er bare kobbel og så har dere tynn kjetting lenke rundt halsen?

Hva slags farge vil passe til Amigo? Jeg har bare et svart "normalt" utstillingsbånd

2010-8.jpg

Man *må* jo ikke ha lenke pluss bånd, et sånt bånd du har på funker jo fint, det! Sånn oppi mitt hode så hadde det vært penere med noe beige eller rødbrunt, når jeg ser på bildet ditt, så blir halsen "kutta" av det svarte båndet. Helt personlig syns jeg det er penere med noe som går mer i ett med hunden :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man *må* jo ikke ha lenke pluss bånd, et sånt bånd du har på funker jo fint, det! Sånn oppi mitt hode så hadde det vært penere med noe beige eller rødbrunt, når jeg ser på bildet ditt, så blir halsen "kutta" av det svarte båndet. Helt personlig syns jeg det er penere med noe som går mer i ett med hunden :)

Helt enig

Har egentlig et brunt også, som ikke "låses" så når man står stille så løsner det opp og man får ikke sånn skille på halsen

Men akkurat på det bilde var han litt vilter så jeg turde ikke bruke det

Har ikke vært på så mange utstillinger, men håper å kunne stille mer etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt fra showleads.mono.net, har... 14 stykker :lol: Hun tar ikke noe ekstra for å spesiallage (Alle mine er spesiallaget) og sender som gave fra danmark. Om man kjøper en del om ganger og er god kunde spanderer hun frakt også :lol:

Det var hun som skulle beg lage i skinn også? *tusle inn på hjemmesia og se*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig

Har egentlig et brunt også, som ikke "låses" så når man står stille så løsner det opp og man får ikke sånn skille på halsen

Men akkurat på det bilde var han litt vilter så jeg turde ikke bruke det

Har ikke vært på så mange utstillinger, men håper å kunne stille mer etterhvert

Jeg syns også sånne "snake-kjeder" er veldig pent, og med riktig størrelse så sklir de seg jo litt pent på plass på skuldrene når du stiller opp. Et sølvfarget et syns jeg hadde sett pent ut til din også? Til snuse-slafse-villdyret har jeg brukt et sølv snakekjede og brunt lærbånd, det er pent + at lærbånd er gode å holde i, og man slipper brennemerker i hånda;)

Men skal gi det fancye bling-båndet en sjans, og "brann-teste" det. Tror kanskje de kulene kan være fine å kjenne etter hvor langt ute man har båndet? (har forferdelige problemer med å forklare meg i dag, kjenner jeg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstillingsline2.jpg

Utstillingsline1.jpg

Jeg har dette til Symra og elsker det. Det er godt å holde i og det er lett å krølle sammen det som blir til overs når du står ved siden av hunden og skjule det inni hånda. Perlene vises ikke noe særlig når du løper, men er prikken over i'en når hunden står oppstilt. Her er perlene lilla, og det passer jo godt siden jeg alltid ender opp med noe lilla i antrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubi hadde et sølvsnake-kjede og kort sort lærbånd. Ita hadde gullsnake-kjede og sort lærbånd.

Jeg tror ikke det er så vanlig med snake-bånd på spaniels, så her må jeg sjekke ut litt hva disse spanielfolka bruker :)

Vi bruker et som er veldig likt dette, men i brunt.

5_p_1483_1864.jpg

(Paghanini.no)

Dette er det vanligste båndet på min rase, men jeg kunne kunne tenkt meg noe penere og mer "fancy" egentlig :icon_redface:

Jeg har også et sånn brunt et. Og jeg har også lyst på noe mer fancy...Så jeg syns vi kan starte en ny trend i springerringen framover :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et sånn brunt et. Og jeg har også lyst på noe mer fancy...Så jeg syns vi kan starte en ny trend i springerringen framover :yes:

Jaaa! Jeg er med !! Jeg tror jeg ønsker meg lilla med perler ;) Men det er kanskje ikke så maskulint??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Jeg er med ! Jeg tror jeg ønsker meg lilla med perler ;) Men det er kanskje ikke så maskulint??

nei, kanskje ikke :P

Jeg tror jeg vil ha brunt, med turkis eller lyseblå perler. Egentlig hadde jeg hatt lyst på et lyseblått -men da burde jeg hatt sølv til -og det passer jo ikke med lever og hvit :(

Er det noen som har link til noen som selger sånne snakekjeder? Og hvordan er det med str. der, kjøper jeg samme lengde som jeg har halsbånd, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt et svart og et hvitt fra 2dogs. De er laget for hånd, og veldig solide visst nok. Jeg har en liten hund som ikke drar så, jeg skal ikke love noe, dette var bare det jeg fikk høre fra selgeren. Hvis de ryker så laget visst damen som lager båndene nytt til deg gratis, men igjen, dette har ikke skjedd med meg, bare det jeg fikk vite av selgeren.

Det er her jeg har mitt fra og! Veldig fornøyd.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et sånn brunt et. Og jeg har også lyst på noe mer fancy...Så jeg syns vi kan starte en ny trend i springerringen framover :yes:

Jaaa! Jeg er med ! Jeg tror jeg ønsker meg lilla med perler ;) Men det er kanskje ikke så maskulint??

Jeg er absolutt enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...