Gå til innhold
Hundesonen.no

Fannhvíts andre kull


Angilja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke noe nytt å melde jeg er usikker på om det er over eller ikke, vi holder oss våkne og ser det ann utover. men et bilde (for dere som har FB) kan vi ta med!

Tusen takk for gratulasjoner! Det kom ingen flere valper, så nå er det en valp pr pupp, fint ja! Glad det ikke kom flere, særlig for Shiras del, også er jeg veldig velig glad for at fødselen gikk så b

Jeg synes ikke det er lenge siden sist jeg startet en slik tråd, tiden flyr og valpene fra det forrige kullet vårt har nå blitt over 14 mnd gamle! Kull nr 2 har vært under planlegging lenge, og det ha

Posted Images

Jeg ser også minst 10, herrejemini! :blink:

Det var omtrent det jeg tenkte inne hos dyrlegen i dag... :sweat:

Oiii, der var det jo helt fullt, jo!

Yepps, renner over i helga tenker jeg!

Jeg kjenner jeg sliter veldig med å ikke sende deg en melding om du har ledig valp jeg! :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

buan.line (@) gmail.com :innocent:

Du kommer til å få det travelt når den gjengen begynner å utforske verden :lol: :lol:

Blir spennende å følge med videre :ahappy:

JA. Hehe :) det blir så gøy så!

Hvor mange søte hvite samojeder skal du beholde denne gange?

Ane de samojedene jeg ahr vært borti har sjarm til tusen :)

Sjarm er noe de kan ja! Nesj, må jo se hva som kommer først, men tanken er å beholde 2. Det var det sist også, da ble det tre. Såeh, ja.. men vi sier 2 :yes:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, takk! Ja ser du det samme som meg, men det er den hvite på midten jeg er usikker på. Det er så "grumsete" på midten der!

Ja,var ikke lett å se,men jeg synes jeg skimter noe inni der,så tegnet det på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også egentli :P Dyrlegen mente også det kunne være noe(n) der, men var ikke sikker.

Blir spennende å se hvor mange som popper ut tilslutt! :) Nå er du ihvertfall forberedt på at det blir mange :P

Når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvor mange som popper ut tilslutt! :) Nå er du ihvertfall forberedt på at det blir mange :P

Når er termin?

Termin beregna etter første parring (som jeg tror stemmer best) er på onsdag om ei uke, men jeg tviler på at hun går ut tiden, så vi er forberedt på fødsel til helga egentlig! Hehehe, ja nå er vi forberedt på mange små poppende poppere :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin beregna etter første parring (som jeg tror stemmer best) er på onsdag om ei uke, men jeg tviler på at hun går ut tiden, så vi er forberedt på fødsel til helga egentlig! Hehehe, ja nå er vi forberedt på mange små poppende poppere :P

Så spennende! :jump:

Håper du oppdaterer når det skjer noe! Jeg har ferie,så da blir jeg sittende her å trykke F5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Ja skal prøve å ordne med oppdateringer underveis! :yes:

Hvis ikke får du bare "rope ut" så kan jeg oppdatere litt. Fineste samo-gjengen som kommer dette!! :heart: :heart: :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke får du bare "rope ut" så kan jeg oppdatere litt. Fineste samo-gjengen som kommer dette! :heart: :heart: :heart:

Det blir like lett å oppdatere direkte her/facebook som å sende sms til alle som ønsker oppdatering underveis :) Får sansynligvis jordmorhjelp av Huldra om det ikke kræsjer med jobben hennes, så hun kan hjelpe meg å oppdatere om jeg ikke rekker :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir like lett å oppdatere direkte her/facebook som å sende sms til alle som ønsker oppdatering underveis :) Får sansynligvis jordmorhjelp av Huldra om det ikke kræsjer med jobben hennes, så hun kan hjelpe meg å oppdatere om jeg ikke rekker :)

Du må hilse Huldra og si at hun er savnet her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprekker ikke den hunden snart eller?! :huh: Jeg synes i hvert fall at du kan begynne å presse de ut sånn at jeg kan sitte her å trykke f5 helt til alle de søte små er ute for så å rømme fra sonen til alle er solgt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprekker ikke den hunden snart eller?! :huh: Jeg synes i hvert fall at du kan begynne å presse de ut sånn at jeg kan sitte her å trykke f5 helt til alle de søte små er ute for så å rømme fra sonen til alle er solgt :D

Hehehehe... :P Det lurer jeg litt på også! Nå må det da skje noe snart! Greit, termin er ikke før på onsdag, men så svær og full av valper som hun er så kan hun da ikke gå ut tiden vel.... Hadde trodd vi skulle være i gang nå, men nei, her er tempen stabil og Shira er større en noen gang... I morgen, da MÅ det begynne å skje noe altså :yes:

vente, vente, vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei :icon_redface: vi har jo lyst til å se vordende mødre her :P *host* men antar vi får bilde når de har ploppet ut :D blir spennende å følge med fremover i uka nå!

Haha :P skal fixe bilder, vente lit, har noen mobilbilder liggende :)

Lykke til med nært forestående fødsel!

Her var det "fullt hus" :yes:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bilder av tykke-Shira, bra hun ikke vet selv at tykkemagen blir delt :P

shira8u2.jpg

Lei av å vente nå... og det er tungt! Kanskje ikke så rart når man ser sånn ut...:

shira8u.jpg

Sover fremfor valpekassa.

shira8u3.jpg

Favoritt-stillingen. Ikke så lett å ligge behagelig med den magen der (dette bildet er ca ei uke gammelt)

shira8u4.jpg

shira8u6.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...