Gå til innhold
Hundesonen.no

Fannhvíts andre kull


Angilja
 Share

Recommended Posts

Tiden flyr, og Shira vokser! Nå er det bare 2 uker igjen til termin!

Hun er i god form, og er nok glad for at vi har en ganske kjørlig sommer her i trøndelag i år! Melk i jurene har hun hatt i flere dager allerede (det var hun tidlig ute med sist også), og hun har funnet ut at hun vil lage hule under stabburet, akkurat som sist. Hun graver voldsomt under der (det er knust fjell og pukk, tungt å grave i), jeg har satt fram valpekassa inne på loftstua, så blir vi vel enige om at den er bedre å føde i denne gangen også :)

Mål ved parring: Midje 51 cm,brystkasse 67 cm

Mål ved 4 uker: Midje 54 cm, bryst 67 cm

Mål ved 5 uker: Midje 60 cm, bryst 69 cm

Mål ved 6 uker: Midje 67 cm, bryst 78 cm

Mål i dag, ved 7 uker: Midje 75 cm, bryst 80 cm

Dagens bilde, 7 uker drektig (og ikke så glad for å bli fotografert..):

7uke.jpg

Bilde ved 4 uker (enda mindre villig til å posere..):

shira4u.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke noe nytt å melde jeg er usikker på om det er over eller ikke, vi holder oss våkne og ser det ann utover. men et bilde (for dere som har FB) kan vi ta med!

Tusen takk for gratulasjoner! Det kom ingen flere valper, så nå er det en valp pr pupp, fint ja! Glad det ikke kom flere, særlig for Shiras del, også er jeg veldig velig glad for at fødselen gikk så b

Jeg synes ikke det er lenge siden sist jeg startet en slik tråd, tiden flyr og valpene fra det forrige kullet vårt har nå blitt over 14 mnd gamle! Kull nr 2 har vært under planlegging lenge, og det ha

Posted Images

Jepp, du teller helt sikkert 10, men det kan være "noe(n)" i skyggene i midten der også. Hohei, stakkar Shira-mi, ikke rart hun ser tung og sliten ut nå!

Hvilket antall sa veterinæren da? Jeg har ant omrisset av 12 her nå, men litt usikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...