Gå til innhold
Hundesonen.no

Fannhvíts andre kull


Angilja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke noe nytt å melde jeg er usikker på om det er over eller ikke, vi holder oss våkne og ser det ann utover. men et bilde (for dere som har FB) kan vi ta med!

Tusen takk for gratulasjoner! Det kom ingen flere valper, så nå er det en valp pr pupp, fint ja! Glad det ikke kom flere, særlig for Shiras del, også er jeg veldig velig glad for at fødselen gikk så b

Jeg synes ikke det er lenge siden sist jeg startet en slik tråd, tiden flyr og valpene fra det forrige kullet vårt har nå blitt over 14 mnd gamle! Kull nr 2 har vært under planlegging lenge, og det ha

Posted Images

7 uker har de blitt nå, og nå kan egentlig tiden stoppe opp litt! Breeeems! Jeg vil ha trollene mine lenger ei ei uke til altså! (noen blir 1 1/2 uke ekstra da)

Rosasvart, som nå heter Katla, kommer til å bli igjen her hos oss, sammen med lilla, som nå heter Dís.

Tid for bildespam!

Her er guttene:

120829_1sort.jpg

Sort hann

120829_2.jpg

120829_3gronn-sort.jpg

Grønn og sort

120829_4sort.jpg

Sort

120829_5gronn.jpg

Grønn

120829_6blagra.jpg

Blågrå

120829_7bla.jpg

Blå

120829_8sort.jpg

Sort

120829_9brun.jpg

Brun

120829_10brun.jpg

Brun

120829_11brun.jpg

Brun

120829_12bla.jpg

Blå

120829_13gronn.jpg

Grønn

120829_15blagra.jpg

Blågrå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig artig å se kjønnssærpreget og særpreget til hver av valpene! :) Spesielt grønn har et skikkelig særegent uttrykk i mine øyne, kjent'n igjen på alle bildene. Og for noen øyenvipper på disse vakringene <3

Har aldri sett samojed med "bisquit" om det er det det heter. Veldig flott valpekull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige de er!

Er den sorte hannen og lilla tispen bisquit?

Utrolig artig å se kjønnssærpreget og særpreget til hver av valpene! :) Spesielt grønn har et skikkelig særegent uttrykk i mine øyne, kjent'n igjen på alle bildene. Og for noen øyenvipper på disse vakringene <3

Har aldri sett samojed med "bisquit" om det er det det heter. Veldig flott valpekull!

Takk :)

Haha, ja han grønne er veldig spesiell! Sååå søt, men litt rar kanskje :P Han er en storsjarmør som alle som kommer hit kjenner igjen!

Ja en del av de har bisquit -tegninger, særlig rundt ørene. Det meste av dette vil sansynligvis forsvinne etter hvert, men den lilla som har ganske mye i ansiktet vil trolig beholde litt av det.

Her er et bilde av (halv-)storesøster Tilla, hun hadde minst like mye bisquit som den lilla når hun var valp, samt en stor flekk på ryggen. Nå ser man at hun har litt bisquit under øynene, men ellers må man "grave" i pelsen for å finne det på ørene og på ryggen. Artig at de ikke er bare hvite også :)

12041817.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå fine! Og hun derre Katla kan godt få komme til Trondheim på studieopphold :aww:

(syns forresten bisquit-tegninger er nydelig; Nansen hadde bisquitfarget stripe over ryggen, samt bisquit på ører og som flekker på nesa som valp. Nå har han bare såvidt synlige "fregner" over snuten, supersøtt :wub: )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, så har 8 uker blåst av sted, og 4 av valpene har fortlatt redet. 4 til flytter i løpet av uka, og innen søndag er det bare Katla og Dís som er igjen her (de skal bo her). Litt vemodig når de drar, med nå er valpene veldig klare for nye eventyr!

I dag har vi vært på skogtur med de 6 valpene som fremdeles er igjen her. Litt bildespam!

120911_1_brage.jpg

Brage (sort)

120911_2_brage.jpg

Brage

120911_4_ailo_tinka.jpg

Ailo (blå) og Tinka (rosa)

120911_6_linnea.jpg

Linnea (gul) feilberegna farta inn mot en søledam, gikk ikke helt som planlagt.

120911_8_brage.jpg

Brage

120911_9_katla_dis.jpg

Mine små pøbler; Katla og Dís

120911_10_ailo_kata_dis.jpg

Katla og Dís (og Ailo under Katla)

120911_11_katla.jpg

Katla

120911_12_katla.jpg

Katla (rosasvart)

120911_13_dis_linnea.jpg

Dís og Linnea (gul)

120911_14_katla.jpg

Katla

120911_15.jpg

Katla - Brage - Tinka

120911_16.jpg

Katla- Brage - Ailo

120911_17_ailo.jpg

Ailo

120911_18_ailo.jpg

Ailo

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...