Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny Bergenstur


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nei, vi oppdaget det. Det ble bare OlavEmil og meg. Så nå har jeg en klissvåt, kjempefornøyd valp her som har fått igjen troen på store hunder

Uken etter påske høres ut som et fint tidspunkt.

Vi er med, så sant det passer! Er enn så lenge åpen for tid og sted.

Det er nesten der vi gikk Helene... :-) Dårlig med muligheter for frislipp om dere går opp svingene i Munkeboten.

Men er noen stier inn i skogen som er super - vi går der ofte :-D

Går der som vi gikk hin dagen, opp mot fjellet, ned i munkebotsvingene og videre opp mot Sandviksfjellet. Det er en tur hvor hundene kan gå uten bånd 80 % av turen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hundreprosent om jeg blir med eller ikke. Skal se om jeg får gikk dere en lyd før dere er på parkeringsplassen og venter, men om jeg glemmer meg, så vet dere ihvertfall at det ikke er sikkert jeg kommer og da trenger dere ikke å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjenner heller ingen om ikkje Marie kjem, det gjer vel ingenting? Eg kjente ingen første gong eg var med på sonentur heller, og då var vi nesten ti stykk.

Men skulle ikkje Synnøve og Gunnhild vere med?

No skal eg køyre frå Åsane til Bergen, ut att til Arna, så inn att til Sandviken. Mogleg eg blir litt for sen, men eg kan nåast på 957 92 646. Ikkje gå utan å høyre om eg er langt unna! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja, det håper jeg også. Jeg kunne bokstavelig talt tømme vann ut av skoene da jeg gikk ut av bilen din, haha!

Nå har Kuro først ligget i stolen. Og så skulle noen sitte i den, så da løftet samboer ham over i sofaen. Og så ville samboer ligge i sofaen, så da la han Kuro på brystet sitt. Vanligvis så liker ikke Kuro å bli herjet med og løftet rundt, men nå bare strakte han seg så laaang han var og la seg på ryggen oppå brystet til sambo. :wub: SLITNE lilletroll! :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at dere hadde det fint, for min del dukka det opp tilbud om agility innetrening, så jeg prioriterte det i drittværet :P

Men i morgen kl 14 skal jeg gå opp løvstakken fra Langeskogen, heng dere på den som vil... men jeg går ikke helt til topps, bare frem til klatre-delen begynner. og om det høljer ned er det avlyst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtes dere til faste tider og på faste steder? Jeg er ny her, men vil gjerne treffe andre med hunder i Bergensområdet. Har en strihåret dachs på ti måneder som har godt av å leke med andre hunder. Naboene har en langhåret dachs som han leker med av og til, men vi kjenner ingen med hunder og derfor har han aldri hatt noen faste lekekamerater. Han har fått leke med en rekke hunder den siste tiden, og leker stort sett fint med de fleste. Unntaket er små valper. Valper som ikke er så mye mindre enn ham (han er ni kilo - med korte dachsben) og som gir beskjed hvis han går over streken har han lekt fint med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...