Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Har bestilt så alt for mye de siste 7 dagene.. Bør visst ikke sjekke kontoen ei uke før lønninga kommer, for da tror man plutselig man er rik siden det fortsatt er igjen en del penger :aww: 

 treningsbokser til nesearbeid (så nå må jeg få bygd meg bane! :D ), ny zero DC-sele grønn med lime-kanter til Aron, en god del diverse godbiter, Kong cozie-bamse til Skills, Kong bounzer. Nå er det også på vei en pakke i posten med MYE godbiter, kong knots Bamse og hunter teddyben.

det jeg faktisk har planlagt å kjøpe i laang tid nå har fortsatt ikke blitt kjøpt inn. Trenger meg en ny treningsvest, hovedsakelig til sommerbruk, og stort stoffbur til treninger og utstillinger osv. Noen som har tips til gode vester, og gjerne billige stoffbur? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Mitt siste kjøp er et dobbeltbur størrelse medium fra Variocage:wub:. Veldig fornøyd, bedre plass i buret enn forventet! Nå får jeg til og med hatt med den hvite gjeterhund hannen jeg passer av og til, sammen med min egen hund - naturligvis når skilleveggen er tatt ut.(Har forresten et enkeltbur størrelse large om noen er interessert:innocent:). 

13664517_1082431735136755_623399898_n (1).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Koda skal på sin første båttur i morra, så da ble det flytevest på ham i dag. Bare billiggreier, men med tanke på hvor sjeldent vi kjører båt, satser jeg på at den holder. [emoji4]

56c37744f54959a2ae68b2180737a519.jpg

Og da vi først var der, tittet jeg igjennom tilbudskurven, og fant denne. Er par cm for kort, men kostet et hundrelapp, så jeg tok den med. Han trenger et regndekken han kan ha på jobben (i hundebarnehagen), for jeg tør ikke la ham herje rundt der med den altfor dyre Hurtta-frakken. [emoji14]

ed64fc6521aefb498f544987ad3dff83.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Når vi har fått oss sykler (eller samboeren låner en), må jo hunden også få kunne være med! Meningen at det skal bli benyttet til å kunne komme oss til turområder litt lengre unna enn vi vanligvis ville gått til og. 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sprettballen skrev:

Vi fikk cavebed for en stund siden, og det må ha vært et av mine beste kjøp til hund...ever. Pinnedyret forguder den. Nå ligger hun ca 50/50 den og sofaen, kontra 90/10 i sofaens favør tidligere :)

13775387_10209936918722114_5061387525666

13770436_10209937423054722_8334990417434

Driver å vurderer om jeg skal kjøpe en sånn til whippsen her også. Han er helt ekstrem på så skulle ligge under tepper og dyner (han har dyne i hundesengen sin også). 

Hvor har du kjøpten den?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snoffe skrev:

Driver å vurderer om jeg skal kjøpe en sånn til whippsen her også. Han er helt ekstrem på så skulle ligge under tepper og dyner (han har dyne i hundesengen sin også). 

Hvor har du kjøpten den?

Jeg bestilte fra Moria4Dogs :) Denne her er i M. Synes ikke hun kunne hatt noe mindre egentlig :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
2 timer siden, tutle skrev:

@Snoffe Cavebed er helt kurant! Bare synd min har hatt dårlig levetid - helt slapp og utligget :P @Sprettballen Vet du om det er samme type som Kathstone selger/solgte?

Utrolig fint dekken @Wilhelmina! Fått sydd? :ahappy: 

Casper har ytret et ønske om cavebed til jul, vi får se om nissen syntes han har vært snill nok :aww:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...