Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Mitt siste innkjøp må ha vært en trixie Y-sele i størrelse X-small til minihunden og en pose med tørrfisk til krølle :D

F1b0hFX1lg.jpg

Det er ikke bare bare å finne en sele til Mini, altså. For stort her og for trangt der. Men med den energien hun har er det ikke aktuelt å gå lengre turer med halsbånd. Føler sele er mye bedre for henne å gå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg bestilt en haug med leker, herfra:http://webshop.borje...t&$GUEST=NO&p=H Samt en del annet stæsj :D Elsker siden her altså! Ingen som slår prisene deres.

KÄNGA DAKAR GRITEX

39 BRUN stockni.gif 645.00 1 645.00 5770 QUICK RIP PET stockni.gif 11.95 4 47.80 5494 DOGGY SPRINGER stockni.gif 345.00 1 345.00 5439 TJUDERSTOLPE stockni.gif 26.50 2 53.00 5479 HUNDBAJSPÅSAR 40-PACK stockni.gif 4.95 10 49.50 5452 PRESSAT BEN 4-PACK"X" stockni.gif 24.75 10 247.50 5921 TUGGRULLE PRESSAD 16 CM 4-PACK"X" stockni.gif 24.95 10 249.50 5760 LEVERSNITTAR"X" stockni.gif 33.90 1 33.90 5454 KAMPTRASA 4-KNUTS stockni.gif 34.90 2 69.80 5456 GUMMIBOLL MED REP stockni.gif 24.90 4 99.60 5471 KAMPTRASA STOR stockni.gif 15.95 2 31.90 5720 KING-KONG stockni.gif 23.75 1 23.75 5850 BOLLSLUNGA stockni.gif 23.90 1 23.90 5991 GRIS stockni.gif 35.95 1 35.95 Total ordersumma: 1956.10

Helt sykt billig. Bla 80 tyggeben på 16 cm lengde, til 500 kr o.O Kong etterligning til 24 kr, skinn tursko til 650 og totalt en hel haug med ting for 1956 svenske kroner!

Edit: Og der bestilte jeg meg en dogtech treningsvest.. Nå tror jeg jeg skal ta kveld mens jeg enda har litt penger igjen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt siste kjøp er et variocage bilbur. En investering jeg burde ha gjort for lenge siden.

Før der igjen, kjøpte jeg denne selen her: http://www.4dogs.no/hund/trekk-og-tur/seler/turseler/brystsele#variation=195253

og den er jeg veldig fornøyd med! Den brukes til gåturer og joggeturer, og sitter veldig godt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvvarmende hundeseng! Synes det var en god ide til min frossenpinn terrier og sengen kostet ikke allverden.

Om den varmer? aner ikke, men Ronja elsker den, Maya og. De kan finne på å velge denne sengen over menneskesengen om natten, og det har aldri skjedd før :ahappy:

Den så fin ut! Men jeg vil ha rund hundeseng!

Mitt siste kjøp var en børste laget av villsvinhår. Første børsten jeg noen sinne har kjøpt til Blondie :lol: De andre har jeg fått av mamma, eller funnet her hjemme (den ene var f. eks egentlig katten sin). Det sier vel litt om hvor mye jeg bryr meg om pelsstell. Men denne børsten var super god! (håper jeg, jeg har ikke akkurat testet akkurat denne, bare testet lignende)

x-yento-nylon-large.jpg

Edit: Æsj, jeg tror jeg kjøpte feil børste. Dumme mannen som sa den passet til min hund. Jeg kjøpte den for lang og tjukk pels, og jeg tenkte jeg måtte jo ha den til lang pels. Den andre husker jeg ikke hva som stod på. Men den passet til Maltesere og Yorkshire, og de har jo lang pels. Blondie har jo ikke akkurat tjukk pels..

Edit2: Sendte mail til de som solgte den, skulle sende den til dem så fikk jeg ny! God service! Dette var hund-1.no, så vet dere det :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et Dogman hundebur i stoff:

canvasburgra.jpg

Echo elsker å ligge i "huler", men det finnes svært få hundesenger med tak som er store nok til ham, derfor ble det et hundebur i stedet. Har kjøpt masse tepper og lagt dem inni slik at han får det varmt, mykt og godt. Inni er det god plass, så han kan velge om han vil ligge krøllet sammen eller på ryggen med bena i været. "Døren" er selvsagt åpen, slik at han han tusle utav og inni når han vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et Dogman hundebur i stoff:

canvasburgra.jpg

Echo elsker å ligge i "huler", men det finnes svært få hundesenger med tak som er store nok til ham, derfor ble det et hundebur i stedet. Har kjøpt masse tepper og lagt dem inni slik at han får det varmt, mykt og godt. Inni er det god plass, så han kan velge om han vil ligge krøllet sammen eller på ryggen med bena i været. "Døren" er selvsagt åpen, slik at han han tusle utav og inni når han vil :D

Smart! Det skulle vi også hatt,nå har vi vanlig bur inne på rommet,som hun går å legger ser i,men kan tenke meg at det er mer behagelig å ligge i et av tøy. Pluss det bråker mindre når hun etter et par timer beveger seg ut for å komme oppi sengen vår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...