Ditt siste kjøp?

1,828 innlegg i emnet

Kløver

atsg.jpg

Small - for liten til Kiter, så da kjøpte jeg den blå brukt (på finn) i medium ;)

120_RUFFWEAR_Approach_Pack__-_Bl__1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt siste kjøp var Varga :) Impulskjøp i helgen, men et bra kjøp virker det som :D Herligere hund skal man lete lenge etter.

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt siste kjøp var Varga :) Impulskjøp i helgen, men et bra kjøp virker det som :D Herligere hund skal man lete lenge etter.

bilde? :)
1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Jeg kjøpte det på den lokale dyrebutikken. Skal prøve å komme på hvilket merke det var.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.... Bortsett fra 400 kg vom og hundemat og 100 kg kalkunhals, så er vel det siste innkjøpet her 1 kg kattemat som skal brukes som godbiter tror jeg :P Pluss at jeg har bestilt nye lykter til halsbåndene dems fra dealextreme.

Utover det var det vel Hurtta fleecedressen til Bridie tror jeg. Også får de jo nye halsbånd og leiebånd titt og ofte siden jeg lager dem selv da :P Så de har nå to nye knall rååååååsa halsbånd :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt bilbur er det siste:

DSC_0007.jpg

Fengselet her i Tromsø har sveiset det. Så nå har han stor og god plass bak i bilen :)

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilder :)

406414_10151291365970007_850120006_22554262_387230565_n.jpg

417509_10151309133810074_871235073_23393844_1591800998_n.jpg

427353_10151294657420074_871235073_23351514_35317567_n.jpg

Ikke de beste bildene, men det var nå de som er tilgjengelige :)

Nå er mitt site kjøp kløv til varga og den har vi vært ute og testa i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine siste kjøp var ett Hurtta Pro varmedekken til alle tre. Var salg på divinedog jo! :P

Bali fikk denne fargen:

Image00035d_-_Kopia_1011.jpg

Ophelia fikk denne fargen:

Image00034_1111.jpg

Og Nitro fikk denne fargen:

HurttaPro_winterjacket_iceblue-1-_1403.jpg

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm siste var utstillings koffert

Utstyrskoffert_m_m%C3%B8nster_small.JPG

også et stelle bord til utstilling( samme som dette bare ikke formet som et bein)

Stellebord_80x55_cm___Benformet__m_Galge_thumb.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dekken og rosa potesokker fra dogbooties var det siste kjøpet (mulig jeg har handlet noe bein eller lignende på jobben siden).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et knæsj rosa fleece bånd med staffekringler på til Bodil, hu vokser vel inn i det om en mnd tid :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treningsgodbiter og en treningsline i lilla (!) Gleder meg til den kommer i posten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1kg V&H og tre tørkede kjøttstenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Target stick. Som jeg ikke har brukt.

Å, nå fikk jeg dårlig samvittighet! Løpe ut og prøve, med en gang! :lol:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mitt siste kjøp fant sted i går ettermiddag i TAM dyrebutikk og bestod av følgende:

10 pølser V&H til valp

5 pakker Bite hundegodis fra BRIT (sånn tørket kjøtt)

2 hard bones fra Karlie

5 stk oksepeniser

2 brune skinn kobbel

ikke så spennende med andre ord :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant du det, og hva kostet det?

De stativene er ganske vinglete, så det kan fort hende de går veggimellom idet Foexen kaster seg over maten. :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en klosliper fra Clas Ohlson, prøvd den på begge bikkjene nå og synd den fungerte bra.

10 griseører

15 kg valpeför

15 kg voksenför

3 ruller med bæsjeposer

+ div småben til å underholde Blaze under fødselen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 griseører og 2 oksemuskler ;) de får egentlig ikke så mye de her :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 pose kraftbein

1 pose oksehaler

på Ica Maxi :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 stk sorte ID-brikker, slike (sånn som den store hvite)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tja, jeg er mer bekymra for hva som avles på. Ikke at folk kjøper rasen fra seriøse oppdrettere. Klart, støtter man useriøst oppdrett, så er det noe annet. Det er det jo en viss risiko for når man anbefaler en rase. 
    • Men det er jo du som definerer at kaninene dine kunne hatt det bedre. At du holder de - i grunnen med viten og vilje - i dårligere bostedsforhold enn hva de ideelt sett skulle hatt. I motsetning til en hund som i et gjennomsnittlig hjem får både frihet til å bevege seg og dekket sine behov på en helt annen måte. Det er helt legitimt at du føler de utgjør en nytte, spørsmålet er hvorvidt det er en legitim nytte. Gjør de "litt mindre kjipe, men trossalt kjipe" livene til kaninene dine, at færre kyr i Norge lider? Eller færre gris? Eller færre kylling? Vil lidelsene til en kanin hos deg, skape en netto bedre karma-balanse (eller, bedre dyrelidelse-balanse) i verden? Hvor mange kyllinger må reddes (dvs.. ikke produseres, I guess) for at lidelsene til en kanin er legitimert? Og hvor mange i Norge stoppes fra å importere kinesiske kaninskinn gjennom ditt kaninhold? Food for thought  
    • Jeg veit, for igjen - jeg kan også lese artikler i nettavisene. I følge en de samme artiklene:  Tirsdag gikk Trine Skei Grande (V) ut og kommenterte sex-ryktene hun har vært utsatt for på nett. I et intervju med VG i går, fortalte den nå 26 år gamle mannen som ryktene omhandlet, sin versjon av historien. Trine Skei Grande: Jeg er ingen sex-overgriper Jeg er ingen overgriper (Aftenposten, betalingsmur - legg merke til datoen) Han var 17, Skei Grande var 38: Nå forteller han sin historie (igjen - legg merke til datoen) Vi skyver ikke skylda over på guttungen, gjør vi vel? 
    • Nei og nå forstår du sikkert hvorfor jeg ikke er så ivrig  på å 'framsnakke' rasen?  
    • Jeg er 24 og venter mitt andre barn med en som er 38(ja, 14 år eldre). Vi har det veldig fint til tross for aldersforskjellen, selv om det nok er mange som synes det ene og det andre  Så lenge hun ikke brukte sin politiske posisjon på en uriktig måte, så synes jeg ikke at vi andre trenger å bry oss så hardt med det. Det var tross alt frivillig for begge to 
  • Nylig opprettede emner