Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff Nøtterøy


Linda=D
 Share

Recommended Posts

Er det noen her inne som er intr i å treffes for å gå tur sammen og evt slippe hundene for litt lek/trening. Bor i nærheten av Idefagskolen.

Jeg er ei jente på 19 år og hunden er blanding av buhund og wheaten terrier på 5 år. Han er rolig og sosial og har tydelige signaler. Han er av typen som hilser litt før han går å undersøker en snøhaug eller snuser på en blomst. Klarer en hund å dra han med på lek så går det på høygir:-)

post-5378-0-48401000-1329132808_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hvordan skal du komme deg dit?

Uff ja.. Hvis jeg bare hadde hatt en snill samboer som ville vært med meg og kunne kjørt meg... Vi kan nesten når som helst bortsett fra i vanlig arbeidstid på hverdager (for da er de snille sa

Og ikke mandag og torsdag! Foppall! Jeg skal seg som hør og bør stå for all smalltalk.

Posted Images

Uff ja.. Hvis jeg bare hadde hatt en snill samboer som ville vært med meg og kunne kjørt meg... :whistle:

Vi kan nesten når som helst bortsett fra i vanlig arbeidstid på hverdager (for da er de snille samboerne på jobb). :D

Og ikke mandag og torsdag! Foppall!

Jeg skal seg som hør og bør stå for all smalltalk.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Har hatt mistanke om at vi bor midt i sonis-land ja. :baby:

Møljetreff er ikke helt vår greie men tenker litt på å finne noen nye treningsvenner. Spor og lydighet f.eks. kanskje vi blir med, kunne jo vært gøy. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Jeg er med på søndag, altså!

Og Snusken, hvis du tåler å trene med en grisebulldog og en surresopp, så trenger vi treningsvenner, veldig! :P

Kult, dine raser er din greie her er det bare en rase. :D Trene med ymse raser derimot er bare spennede, Er nok rustent det meste her men stjerna er treningsvillig så det går bra, savner å trene begge to nå. Dukker sikkert opp søndag da så kan vi finne på noe. kanskje flere er med?

Buss er ikke noe for oss men som det ble nevnt over her så er søndag og buss ett ikketema i Vestfold før langt på dag, formiddag / ettermiddag. Helt utrolig men sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke nett på hybelen så litt sent svar fra meg. Morro at dere er så interessert:-) jeg reiser bort på søndag og blir borte hele neste uke pga ferie, men dere kan jo bare treffes dere om det passer bra på søndag så får vi vel til flere treff fremover:-) Noen som har tid til en tur denne uka? Hva med en tur i Teieskogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Jeg kunne også tenkt meg en tur, med den ene hunden:-) Men det er helårsbåndtvang på Nøtterøy, og tispa er veldig glad i vilt - så det er litt avhengig av hvor dere skal..

NEI?

Forskrift om hundehold, Nøtterøy kommune, Vestfold

Bestemmelser om sikring av hund

§ 3. Om båndtvang

I Nøtterøy kommune skal hunder, utover den lovfestede båndtvangen i perioden 1. april til 20. august, holdes i bånd eller forsvarlig innestengt eller inngjerdet slik det framgår av punktene a) til d):

a) hele året i og i tilknytning til boligområder og handleområder og beiteområder. b) hele året i parker, anlegg for lek, på kirkegårder, grav- og urnelunder, på og ved skoler og barnehager. c) hele året i følgende offentlige friluftsområder: Fjærholmen, Nesskogen, Torød Nærmiljøanlegg, Aronsletta og Teieskogen. d) på og ved anlegg for idrett og sport og på badestrender i andre offentlige friluftsområder i sesongen for disse aktivitetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Er det ikke helårs? har nå vært det i mange år såvidt meg bekjent og jeg har bodd der i 20..

Nei og det har det aldri vært. Det har vært satt inn ekstraordinær fra år til år. Pr.d.d. er det ikke snøforhold og ekstraordinær så vidt meg bekjent. Utover det er det loven jeg linket til fra 2009 med spesifiserte områder den gjelder. Så det er bare å slippe bikkja utover dens områder og en god grunn for å ikke gå i Teieskogen. :D

Det hersker jo det komplette kaos om dette teamet og særlig i tbg skal en tro de siste hundesakene på fjellet ved å lese kommentarfeltene.

Jeg holder meg mest rundt Vardås og har ikke sett rådyr siden oktober. :bananas:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...