Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad, 17 & 18 Mars.


Bazenji maniac
 Share

Recommended Posts

På PM'et vil jeg tro.

Har hørt at det er påmeldt 33 Staffer, det var mange oppi der. Men så skal visstnok noen kjøre fra Sørlandet og da :blink:

Vil si det ikke er så mange, begynner å bli helt normalt med rundt 30 påmeldte staff selv her nord nå.

Rasen har jo nærmest eksplodert...

Da vi begynte å stille hampus i 2007 var det vel 2 staff på vårustillinga, som er en nasjonal utstilling.

Nå er det over 20 på de nasjonale og gjerne rundt 30 på NKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si det ikke er så mange, begynner å bli helt normalt med rundt 30 påmeldte staff selv her nord nå.

Rasen har jo nærmest eksplodert...

Da vi begynte å stille hampus i 2007 var det vel 2 staff på vårustillinga, som er en nasjonal utstilling.

Nå er det over 20 på de nasjonale og gjerne rundt 30 på NKK.

Åja, så jeg vet ikke mer enn at det er 15 storpudler påmeldt altså. Men går man en og en inn i ringen, det gjør man vel ikke? Og er det lett å skjønne når man skal inn? :)

Jeg er så grønn. Men jeg har med to proffinger, de har lovet å passe på meg.

Ta en titt her så blir du kanskje litt klokere..

http://www.nkk.no/nk...RTICLE_ID=13708

Ser at mitt forsøk på å redigere det til et multisitat misslyktes veldig her...

Endret av Hampus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endel som kommer oppover med staff, i forsøk på å "hente" certet, men vi begynner å få bra kvalitet her oppe også.. :P

Var 4 påmeldte B's her ifjor også, men da var det bare utdelt en excellent med ck, resten røyk ut med blått/gult.. Satser på bedre i år. Er usikker på dommeren, men håper på det beste... :ahappy:

Ser til min store glede at det er påmeldt både Farao og Etna hund! :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 Siberians ser jeg. Som vanlig et bra antall SH i nord, og de har alltid god kvalitet også. Er ikke nord man drar for "billige" cert på denne rasen i alle fall!

Godt det finnes en rase med gode kvaliteter her da, siden alt annet vi har er middelmådig rask... :w00t:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det finnes en rase med gode kvaliteter her da, siden alt annet vi har er middelmådig rask... :w00t:

Som vanlig i denne rasen, uansett hvor man er i landet. Så kan man selvsagt ha begge deler. Men det PLEIER å være en god del veldig bra hunder i nord. Hadde IKKE dratt dit i jakten på noe billig cert nei ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere sikter til meg anngående middelmådig rask så mener jeg ikke det! Staffene i nord har høy kvalitet, men det er jo faktisk "billigere" å få et Cert oppi der med 30 påmeldte (19 ifjor) enn når det er 60-100 påmeldte "her nede".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Harstad, fant jeg ut i går :banana:

Gleder meg til å komme meg nordover igjen, har så mange fine minner der og elsker naturen. Jeg har vært i Harstad én gang før, og da hadde jeg mitt første ringsekretærelevarbeid. Ringsekretæren så kjapt at dette kunne jeg, forlot ringen uten å si fra, freaket meg ut i cirka tre sekunder, før jeg bare EIDE ringen resten av dagen :D :D :D:P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...