Gå til innhold
Hundesonen.no

hvilket abonnent har du til mobilen?


IdaC
 Share

Recommended Posts

Jeg har OneCall grunnpakka, men vurderer å bytte til OneCall faktura. Har ikke satt meg helt inn i om det lønner seg for meg eller ikke.

Med grunnpakka betaler jeg fast 99 i måneden, og da har jeg 150 ringeminutter, 150 sms, 150 mms og 150 mb inkludert i måneden. Jeg pleier å ligge i overkant av 150 sms (rundt 180) og langt under 150 på de andre. Ringer kanskje femti minutter i måneden, og sender rundt ti mms (av og til hender det jeg sender mms i stedet for sms når jeg har gått tom for mine 150 sms, så da blir det jo noe mer). Fram til april har jeg gratis bruk av mobildata, men uansett er jeg ikke i nærheten av å bruke 150 mb i måneden. Mobilregninga mi ender som oftest opp på rundt 110 kroner i måneden, avhengig av hvor mange spesialnumre jeg har ringt og sendt melding til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt OneCall Faktura i dag, jeg.. Går fra Tele2 Sheriff som jeg har hatt siden det ble innført (og Tele2 lenge før dèt også). Og det gjør jeg hovedsakelig fordi at de nå avslutter sheriff-abonnementet og skal nå belaste oss 49,- i mnd (dog med noen gratis ringeminutter + sms'er, tror det var 50 av hver)

Bruker mobilen svært lite, og synes det er greit å ikke ha fast månedsavgift, jeg... Det kan plutselig gå en mnd hvor jeg knapt har brukt mobilen, liksom.

Noen SMS'er og ringeminutter gratis (dvs betaler bare oppstart) på dette abonnementet, men de er definitivt tilstrekkelig for mitt normalforbruk, så jeg håper og tror at mobilen fortsetter å være en veldig billig men praktisk duppedings å ha med seg rundt.

Det hjelper jo på regnestykket at man verken bruker eller trenger dette data-styret da - kun telefon og SMS som er interessant for min del...

Så vi får se hvor hyggelige og billige OneCall egentlig er!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chess sjakk matt! fri bruk for 199kr ut mars.

etter det får du 500mb data, 500 ringeminutter, 500 sms og 500 mms inkludert i prisen.

Verdt å merke at spesialnumre ikke går innunder her så ringer du mye av det kommer regningen til å øke.

Jeg er VELDIG fornøyd med chess (tidligere hatt både telenor og netcom)

Det har jeg også, og i tillegg til det du nevner er det gratis å ringe til alle som har samme abonnement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller Chess elller one call eller ??? hmm:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Netcom Medium og er svært fornøyd med det...

Nok inkludert bruk for meg og forutsigbare regninger...

Fint abbonement når man har binding/nedbetaling på mobil...

Men når bindingen går ut er det en fare for at jeg går over til Onecall Grunnpakka, eller Faktura + datapakke (om den ikke forsvinner?)...

Store minuset med onecall er at de bruker Telenor-nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...