Gå til innhold
Hundesonen.no

hvilket abonnent har du til mobilen?


IdaC
 Share

Recommended Posts

skal bytte mobilting, siden det jeg har koster alt for mye. + at netcom lurte oss. Sku bli regninge på rundt 300 kr +-50 kr, de siste måndene har den blitt på 1000 kr. å har nesten ikke brukt den....

har netcom fastpris M

så hvilket abonnent har dere? hvor mye bruker den? å hva har dere ca i månden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chess Sjakk Matt. Kjøpte det når det kostet rundt en hundrings for et halvt år med fri bruk. Så gikk det over til 500 av hver i måneden for 199 før vi i oktober fikk en sms om at vi får 6 mnd der vi får fri bruk for 199 i mnd.

Så jeg har hatt en regning på toppen 199 kr det siste halvannet året. Aldri har jeg hatt så billige telefonregninger i alle fall. Jeg synes jeg bruker min relativt mye, men 500 av hver synes jeg også er relativt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onecall faktura (?). Veldig fornøyd, har vel hatt dem i 3 år nå. Ringer og tekster ikke så mye, så mesteparten går under det jeg får gratis (det er inkludert 120 ringeminutter og 90 sms (eller omvendt)). Så har jeg lagt til 50mb data i måneden i tillegg, det blir 25 kr. Så i prinsippet så kan det være alt jeg bruker en måned, men blir somregel litt mer, rundt 60 kr. Med mitt forbruk er det ikke noen vits med et abonnement der jeg må betale en fast pris i måneden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chess Sjakk Matt. Kjøpte det når det kostet rundt en hundrings for et halvt år med fri bruk. Så gikk det over til 500 av hver i måneden for 199 før vi i oktober fikk en sms om at vi får 6 mnd der vi får fri bruk for 199 i mnd.

Så jeg har hatt en regning på toppen 199 kr det siste halvannet året. Aldri har jeg hatt så billige telefonregninger i alle fall. Jeg synes jeg bruker min relativt mye, men 500 av hver synes jeg også er relativt mye.

har tenkt på chess, siden chess tirsdag :P

NetCom youngtalk, 200,- i mnd. :)

Hadde det før inntill at jeg fylte på hver uke så ble ganske dyrt -.-

Tele2, alltid Tele2. Akkurat nå er det fastpris small- 199 i mnd. inkluderer 500 min ringetid, 500 MB data, 500sms. Egentlig har jeg ikke bruk for så mye, men det var den telefonen jeg kjøpte til da...

hmm? men så bruker jeg mer sms enn 500-.- kanskje ringe mer da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bytte mobilting, siden det jeg har koster alt for mye. + at netcom lurte oss. Sku bli regninge på rundt 300 kr +-50 kr, de siste måndene har den blitt på 1000 kr. å har nesten ikke brukt den...

har netcom fastpris M

så hvilket abonnent har dere? hvor mye bruker den? å hva har dere ca i månden?

Har du android mobil? Da må du velge et som har billig surfing også

Jeg har Tele 2 fastpris medium eller noe sånt. Men vet ikke helt hva jeg synes da jeg ikke har hatt det en måned enda. Men har vært veldig fornøyd med Tele2 før,så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kontantkort hos Telenor, eg. Fyller på ein 500-lapp i året, eller noko slikt. Dei fleste seljarar ønskjer meg fortsatt god dag når eg seier det :P . Vi juksar litt og har fri familie med mine foreldre, søsken og kona mi, og eg har ikkje noko særleg interesse av å ringje andre enn dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du android mobil? Da må du velge et som har billig surfing også

Jeg har Tele 2 fastpris medium eller noe sånt. Men vet ikke helt hva jeg synes da jeg ikke har hatt det en måned enda. Men har vært veldig fornøyd med Tele2 før,så :)

Har android :-) får Iphone når jeg bytter abn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kontantkort hos Telenor, eg. Fyller på ein 500-lapp i året, eller noko slikt. Dei fleste seljarar ønskjer meg fortsatt god dag når eg seier det :P . Vi juksar litt og har fri familie med mine foreldre, søsken og kona mi, og eg har ikkje noko særleg interesse av å ringje andre enn dei.

Herlig! :lol: Det hadde jeg også inntil jeg konverterte til OneCall, men jeg tenker fortsatt at det hadde vært helt greit med kontantkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chess Sjakkmatt med fri bruk for 199 kr frem til slutten av april, og etter dette 500 på alt.

Før hadde jeg Tele2 Sheriff, men da brukte jeg ikke internett på mobilen. Var veldig fornøyd med det også. Der får man 90 sms gratis i måneden og 100 ringeminutter eller noe i den duren gratis hver måned, uten å betale noe. Prisene utenom dette var også veldig billige. Fikk regninger på ca 200 kr annenhver måned, og jeg tekster mye. Jeg ser nå at dette ikke finnes lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chess sjakk matt! fri bruk for 199kr ut mars.

etter det får du 500mb data, 500 ringeminutter, 500 sms og 500 mms inkludert i prisen.

Verdt å merke at spesialnumre ikke går innunder her så ringer du mye av det kommer regningen til å øke.

Jeg er VELDIG fornøyd med chess (tidligere hatt både telenor og netcom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...