Gå til innhold
Hundesonen.no

Kneproblem hos hund


Recommended Posts

Så ufattelig trist, det er noe med at de som fortjener det minst fort blir rammet to ganger... :(

Jeg leste bare fort starten av tråden her, og tenkte jeg skulle komme med en "godhistorie" om at halting, skjeivsitting, forkalkninger og betennelse ikke trenger å være enden på tråden for en hund - men at det skulle være SÅ ille :( Håper dere kommer dere gjennom den harde tida nå, finn styrke i sola og våren som sakte prøver å vinne over kulda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk allesammen! Ja syns det er ganske kjipt å oppleve dette to ganger. Man tenker tanker om at har vi gjort noe unormalt eller overdrevet på noe vis, men vi har jo ikke det, bare helt vanlige aktiviteter og trim som en hund av denne sort bør tåle helt fint. Etterhvert som man har blitt kjent i miljøet har man funnet ut at dette er et reelt problem i ulike grader, og det er trist. Nå vet jeg godt hvordan folk med raser som har sykdomsproblemer har det. Jeg er nok også ganske uheldig rett og slett, og jeg skylder ikke på noen. Det blir galt i mine øyne. Man er jo uansett selv ansvarlig til en viss grad før man skaffer seg en hund. At dobermann kapittelet mitt skulle ende slik, hadde jeg ikke trodd, det endes med en smak av bitterhet. Men jeg er også veldig takknemmelig for alt jeg har lært og alle de flotte og artige stundene jeg har hatt med hundene mine. Det kan ingen ta fra meg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dypeste kondolanser herfra også, sånt sliter i hjerteroten altså. Og setter spor. Jeg vet du ikke ville ha kommentarer vedr avgjørelsen, men jeg ville bare si at jeg bifaller den fullt ut - jeg bifaller alltid de som setter hundens ve og vel først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...