Gå til innhold
Hundesonen.no

Snøfrost Værkullet, 6 måneder gamle


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for alle gratulasjoner! Ble ikke rare søvnen. Får ta det igjen nå snart Det går bra med mor og valper. Kvikke og livatte små valper de som har kommet. Jeg har slept mor Denali ut på do 3

Da har værkullet ankommet og jeg er stuptrøtt så jeg skal gjøre som Denali og ta en blund De ble 6stk, 4 svart/hvite og 2 rød/hvite. Kjønn må kontrolleres på nytt når hjernen har fått seg en hvi

Nå har alle flyttet så dette blir vel siste posten her på en stund. Kan jo være fint å oppdatere en gang innimellom Bor nå på Nesodden og heter fortsatt Lune Har flyttet til Sandefjord og h

Gratulerer så mye, morsomt at det garantert nå kommer valper!

Håper alt går bra graviditeten videre og fødselen når den tid kommer. :)

Takk, det håper jeg også!

Er jo så mye som kan gå galt noe jeg også har opplevd litt av hvert av på katt. Men nå er heldigvis Siberians en rase hvor det meste normalt sett foreløper uten komplikasjoner og fødselsvansker. Så håper hun holder seg til normalen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5,5 uke nå. Hun begynner å bli brei! (bilder kommer på fredag) og jeg irriterer meg grønn over at badevekta ikke samarbeider med hundeveining. For nå synes jeg hun begynner å bli temmelig tung!

og fortsatt er det 3,5 uke igjen til termin og ikke spiser hun nevneverdig mer enn normalt heller. Hun blir tilbydd litt mer nå, men spiser det som regel ikke.

men den typiske 5 ukers klisste utfloden, den har hun i alle fall hatt og ellers er hun en glad i ivrig hund som alltid. Men ting går litt seinere og hun er temmelig mye roligere :wub:

Jeg tenker selvsagt litt på hva det er inni der. Jeg ønsker meg en tispe å beholde. Mulige farger er svart/hvit og kanskje rød/hvit (uvisst om faren bærer rødt, men han har gode muligheter for å gjøre det). Forventer bare brune øyne. Nå har jo ikke en god hund noen farge, og det mener jeg virkelig. Men jeg håper at den beste tispa ikke er rød... men er hun rød så er hun rød. Vil ikke være neo å gjøre med det.

Så er det jo selvsagt mulig at hun kun får hanner også. Da får jeg et dilemma!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha!

Jeg gleder meg helt utrolig mye til de som er inni der skal komme. Og blir jo ikke mindre valpesjuk av at jeg kjenner to med fine, interessante og superskjønne Siberian valper som allerede har rukket å bli 5 og 6 uker gamle. Nesten så jeg løper å kjøper halve kullene deres så ting skal gå litt fortere her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denali_7udrektig.jpg

sånn ser Denali ut nå.

Dere kunne vel aldri ha gjettet at hun er drektig? :w00t:

Nå er også valpekassa klar, og den blir senga hennes fra nå av. Ellers hadde nok madammen aldri gått med på å få valper der. Den har litt vel høye kanter (ca 60cm) da valget var det eller 30cm av de materialene jeg hadde. Så da ble det 60cm med luke i fronten. Kan jo sikkert være kjekt å sperre valpisene inne noen minutter når man skal vaske gulvet etterhvert som de vokser til... :baby:

Denali_prover-valpekasse.jpg

Ellers har jeg oppdatert bloggen med litt mer info. Og nå må jeg finne veien til senga for i morgen er det ustilling i Bø med Freke! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...