Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skjer i Trondheim?


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har meldt meg på

Nidaros brukshundklubb har ledige plasser på lydighetskurs med Maren Teien 14-15. juni.

Jaaaaa

Posted Images

  • 1 month later...

For dere i Trondheim som trener LP: det er (utrolig nok!) ledige plasser på helgekurs med Monica Reisersen denne helga! Herrejesus. Hiv dere med! :D

Sjekk facebooksidene og/eller nettsidene til Nidaros Brukshundklubb for mer informasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vi er med :D Når og hvor spiller ingen rolle, jeg er mobil og har ingen andre planer den dagen.

Vi vil trene med dere! :)

Edit: Vært gøy å samle flere folk for å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIKTIG INFO

for deg som er interessert i lydighet i Trondheim

Er det noen her som er interesserte i å være med og trene med lydighetsgruppa i Nidaros Brukshundklubb? På tirsdags-, torsdags-, og/eller søndagstreningene? Eller som synes at aktiviteten i lydighetsgruppa ikke passer for deg, men skulle ønske de hadde et tilbud som passet bedre? Vil du ha satningsgrupper? Temakvelder med instruksjon? Hyppige konkurransetreninger? Et mer inkluderende miljø, og noen som ønsker deg velkommen på trening? Savner du kurs, eller er det en instruktør du gjerne ville hatt til Trondheim? Har du mer lyst på vafler enn kake på Nidaroscup? Skulle du ønske Trondheim hadde en mer sammensveiset og sosial lydighetsgruppe, på tvers av miljøer og klasser? Eller bare lurer du på hva lydighetsgruppa driver med, og om det kan være noe for deg og din(e) hund(er)?

Da må du komme på informasjons/diskusjonsmøte onsdag 15. mai. Dette er din mulighet for å si hva du syns om dagens opplegg i lydighetsgruppa, og komme med ønsker for hvordan den skal drive videre. Dessuten er det en utmerket mulighet til å bli kjent med resten av gruppa! Alle er velkomne, om de har vært i gruppa i en mannsalder eller om de aldri har satt sine bein i en lydighetsring før - uansett ambisjonsnivå :)

Tid og sted:

onsdag 15. mai, kl 19.00 på Gløshaugen:

Kolbjørn Hejes vei 2B, Institutt for Produktdesign.

Det vil være noen utenfor bygget kl 19.00 for å slippe inn folk. Telefonnr til leder i lydighetskomiteen fås på PM :)

Gratis parkering rundt bygget.

PS: Det serveres kjeks og kaffe/te. Mmmmm! Verdt det bare for bevertninga, liksom :D

PSS: Hvis du virkelig, virkelig ikke kan komme ( :o ), så send en pm til meg med innspill til gruppa, så blir ønskene dine tatt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hvordan er egentlig treningene med Nidaros? Inkluderende og trivelig uansett hvilken rase man kommer med?

Har lyst til å trene litt mer aktivt på lp-fronten, men vet ikke om jeg tør å troppe opp på fellestrening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er egentlig treningene med Nidaros? Inkluderende og trivelig uansett hvilken rase man kommer med?

Har lyst til å trene litt mer aktivt på lp-fronten, men vet ikke om jeg tør å troppe opp på fellestrening :P

Da kan vi komme sammen, Kuro og jeg kan ikke utgangsstilling engang :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er egentlig treningene med Nidaros? Inkluderende og trivelig uansett hvilken rase man kommer med?

Har lyst til å trene litt mer aktivt på lp-fronten, men vet ikke om jeg tør å troppe opp på fellestrening :P

Jeg har alltid blitt tatt godt imot, selvom det iblant er veldig store grupper :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Da kan vi komme sammen, Kuro og jeg kan ikke utgangsstilling engang :aww:

Hihi! Mulig lyst til å prøve meg i en konkurranse en vakker dag, men veldig mye som må jobbes med enda. Trenger litt mer trening rundt andre hunder, muligheter for fellesdekk, tannvisning osv. Tenker du å trene med de?

Jeg har alltid blitt tatt godt imot, selvom det iblant er veldig store grupper :)

Godt å høre! Litt redd for å troppe opp, ikke kjenne noen også bli stående alene :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...