Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skjer i Trondheim?


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har meldt meg på

Nidaros brukshundklubb har ledige plasser på lydighetskurs med Maren Teien 14-15. juni.

Jaaaaa

Posted Images

Guest Snusmumrikk

Skal hvile på laurbærene fra i går :P Men er med neste uke! Må jo begynne å snuse på klasse 1 øvelsene nå :)

Heeei! Nå så jeg resultatene fra bronsemerkeprøva deres. Ingen laubærhviling (som forøvrig neppe er behagelig å hvile på uansett) nå! Trene på kl 1! Det er jo nesten samme øvelsene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei! Nå så jeg resultatene fra bronsemerkeprøva deres. Ingen laubærhviling (som forøvrig neppe er behagelig å hvile på uansett) nå! Trene på kl 1! Det er jo nesten samme øvelsene :D

Jomen én dag måtte både hunden og jeg pause, merka jeg. Ble litt LP-overdose! Men vil fortsette den gode bølga vi er på nå, til tross for bra karakterer i går har vi MYE jobb å gjøre, i tillegg til å lære de nye øvelsene. Så blir med, altså!

Sikter på klasse 1 debut til våren ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Denne kom ut på FB i dag:

Hei alle sammen. Norsk Rottweilerklubb avd Trøndelag har tenkt å holde RIK grunnkurs i løpet av våren og på forhånd sonderer vi terrenget litt for å høre hvordan interessen for kurs er :) så om du/dere er int i RIK grunnkurs så send meg gjerne en epost og legg gjerne med hvilen måned som er ønskelig (feb/mars/april/mai).. carolineastad@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Noen soniser som vil trene LP til uka? Evt har tips om hvor det er fint å trene nå?

Vi må ta litt forbehold ift været vi da, funker ikke så bra hvis det er iskaldt.

Greie forhold på østre berg, litt snø, men forholdsvis greit opptråkka 'bane' og ikke glatt eller noe. Vi er iallefall hjemme i påska så kanskje vi kan bli med og trene en dag. Er meldt dritt vær da, men det kan jo skifte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie forhold på østre berg, litt snø, men forholdsvis greit opptråkka 'bane' og ikke glatt eller noe. Vi er iallefall hjemme i påska så kanskje vi kan bli med og trene en dag. Er meldt dritt vær da, men det kan jo skifte..
Vet ikke hvor det er jeg, men er med en dag det er finvær!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag har jeg og guttungen fri med lite å gjøre. Om det blir noe på dagtid så kan det hende vi slenger oss på. Det forutsetter grei framkomst med buss da.

edit: Vi har ikke hund da så vi kommer for å skravle og forstyrre dere. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Skravle og forstyrre er fint :D På onsdag kan jeg bare dagtid da, for jeg må komme meg opp på fjellet før det blir alt for seint. Mandag skal dyra vaksineres kl 15, så da kan jeg bare i god tid før eller etter det. Sånn bare for å være litt vanskelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Jeg kan strengt tatt alle dager jeg! MEn er jo litt deilig hvis det er på formiddagen? Så får man litt varme fra sola-hvis den kikker frem...

Da er kanskje mandag et godt alternativ? Hva med kl 11 mandag? Men da kan jo ikke de som ikke har påskeferie da :( Kl 16 mandag er det sikkert fortsatt sol :) Tirsdag og onsdag skal det regne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kanskje mandag et godt alternativ? Hva med kl 11 mandag? Men da kan jo ikke de som ikke har påskeferie da :( Kl 16 mandag er det sikkert fortsatt sol :) Tirsdag og onsdag skal det regne...

Jeg er definitivt med på det! når på dagen er ikke så farlig :)

ÅH, åååå. du har småttis du nå? :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Jeg er definitivt med på det! når på dagen er ikke så farlig :)

ÅH, åååå. du har småttis du nå? :jump:

11, eller gjerne 10 også for den saks skyld, passer best for meg, men jeg kan i 4-5 tida også :) Japp. Jeg har liten småttis :D

Vi kan godt være forstyrrelser vi også - og Smula kan leke litt med Ymse :D

Det kan hun :D Han skal få liksomtrene litt først da :P Men de kan få leke litt til slutt? Men om vi tar det på ettermiddagen må jeg se om han reagerer noe på vaksina da. Ekko vet jeg ikke reagerer, så vi trener som normalt uansett.

Edit: men jeg skal trene lydighet altså. Så om noen skal ha løsslipp osv kan det kanskje tas etterpå? Hvis ikke drar jeg et annet sted og trener. Bare for å være litt sur og snerpete :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...