Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skjer i Trondheim?


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har meldt meg på

Nidaros brukshundklubb har ledige plasser på lydighetskurs med Maren Teien 14-15. juni.

Jaaaaa

Posted Images

Guest Snusmumrikk

Jeg har tenkt å trene lydighet på torsdag, men har ingen plan om hvor og med hvem, så om noen vil være med er det bare å si i fra :) Men jeg skal trene lydighet da, ikke leketreff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan godt være med. Skal til legen i morgen og blir antagelig sykmeldt så da har jeg og 'fri' :)

:D

Jeg har tenkt å trene lydighet på torsdag, men har ingen plan om hvor og med hvem, så om noen vil være med er det bare å si i fra :) Men jeg skal trene lydighet da, ikke leketreff :)

Kult! Det er jeg med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

:D

Kult! Det er jeg med på :)

Jeg kan hele dagen, men hvis Pim helt sikkert kan være med, og ikke bare kanskje, så kan vi kanskje ta det på kveldstid så hun også får blitt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være på ettermiddagen for min del. Så veldig kaldt blir det sikkert ikke uansett, og strengt tatt har vi begge to godt av å trene når det er litt kjølig, får evt bli fellesdekk på teppe hvis vi kjører det :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Merker det er det kjipe med å ha 8-16 jobb, ekke like fleksibel lengre :P Men tja, rotvoll er opplyst?

Men Rotvoll er asfalt. Jeg kan ikke trene lydighet på asfalt. Ferista ved Byåsen butikksenter er grus og lys, men jeg er veldig åpen for alternativer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg klarer ikke komme på noe opplyst jeg, så lenge det er greit å finne frem så er jeg med på alt jeg :P Det er jo en stor gammel grus bane i klæbu, men tviler på at den er opplyst lengre da den ikke er brukt på x antall år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Vi kommer :D Men hvor er det? :P Vet hvor byåsen butikksenter er, ser man det derifra?

Du kjører opp forbi Byåsen butikksenter (mot Gråkallen), noen hundre meter etter butikksenteret kjører du over ei ferist og rett etterpå får du innkjøringa til en parkeringsplass på venstre side. Den deler seg i to, vi holder oss på den høyre siden :) Veldig lett å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Noen som blir med og trene LP i morgen (torsdag)?

Hvor og når? Jeg kan på kveldstid i morra, men det må være et sted med lys og ikke asfalt for at det skal være noe poeng ifht det jeg trenger å trene på :)

Hilsen frk Kravstor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...