Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skjer i Trondheim?


Zitka
 Share

Recommended Posts

Nå er ikke det noen treff-tråd egentlig, så litt usikker på om den passer best her, men noen får evt flytte den hvis de mener at den passer et annet sted :)

Men i alle fall.. Det er ganske mange klubber og aktører i og rundt Trondheim. Så derfor var min tanke, hvorfor ikke prøve å samle hva som skjer rundt i byen vår for slike som meg, som rett og slett ikke oppdager kurs og slikt før det har vært..

Dette er ikke ment som reklame på noen måte, mer som å spre budskapet slik at folk får med seg hva som skjer og ikke minst, får muligheten å være med - uavhengig av sport, nivå osv :)

Det jeg først vil dele med dere er:

  • 5. februar er det valpeshow på Moholt for alle raser. Karl Eddie Berge og Vibeke Paulsen er dommere :) Påmeldingsfristen er på søndag 22. januar 2012, og påmelding skjer på hundeutstilling.no
  • Helga etter, 11-12 februar, er det figurantkurs for mentaltester.

Hva skjer så i din klubb? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har meldt meg på

Nidaros brukshundklubb har ledige plasser på lydighetskurs med Maren Teien 14-15. juni.

Jaaaaa

Posted Images

Uh, det hørtes nesten litt gøy ut, men jeg har jo ikke peiling på hva man gjør på utstilling da :P

Bra insj og forresten. Jeg får heller aldri med meg hva som skjer :P

Meld deg på :D Det er innendørs i en parkeringskjeller :) Og på et valpeshow er det ikke så kjempe seriøst, i forhold til vanlig utstilling. Så god trening for både hund og eier :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg på :D Det er innendørs i en parkeringskjeller :) Og på et valpeshow er det ikke så kjempe seriøst, i forhold til vanlig utstilling. Så god trening for både hund og eier :)

Meld på :D Så kommer jeg og heier!

Kjenner at jeg har litt lyst faktisk, tror det kunne vært gøy :) Men har aldri vært på utstilling før, og egentlig alltid trodd at det ikke er noe for meg :P Så vi kan ingenting, og Zera kommer sikkert bare til å bli skikkelig ivrig og hoppe på dommeren og bare ville leke med de andre hundene :P

Meen, er i tenkeboksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg har litt lyst faktisk, tror det kunne vært gøy :) Men har aldri vært på utstilling før, og egentlig alltid trodd at det ikke er noe for meg :P Så vi kan ingenting, og Zera kommer sikkert bare til å bli skikkelig ivrig og hoppe på dommeren og bare ville leke med de andre hundene :P

Meen, er i tenkeboksen :)

Kjør på, trenger du hjelp så er vi flere der. Jeg skal jo bare sosialisere Smula og være turist :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg har litt lyst faktisk, tror det kunne vært gøy :) Men har aldri vært på utstilling før, og egentlig alltid trodd at det ikke er noe for meg :P Så vi kan ingenting, og Zera kommer sikkert bare til å bli skikkelig ivrig og hoppe på dommeren og bare ville leke med de andre hundene :P

Meen, er i tenkeboksen :)

Sånn er jo valper :D Dommeren blir nok ikke sur pga det!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg har litt lyst faktisk, tror det kunne vært gøy :) Men har aldri vært på utstilling før, og egentlig alltid trodd at det ikke er noe for meg :P Så vi kan ingenting, og Zera kommer sikkert bare til å bli skikkelig ivrig og hoppe på dommeren og bare ville leke med de andre hundene :P

Meen, er i tenkeboksen :)

Som sagt; har du lyst, så kjør på :) Sett en valp som har blitt trent masse, har bare lagt seg rett ned og streika også ;)

Sånn er jo valper :D Dommeren blir nok ikke sur pga det!

Dommere på valpeshow regner nok med litt slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Denne likte jeg! Jeg bor bare 12 mil unna Trheim, og her skjer det ikke stort. Så kom med det som skjer, friiiist meg! :D

Fristelse skal bli :P

Norsk belgisk fårehundklubb skal arrangere Trønderkurset i sommer. En kort uke med hundekurs. Det blir fra søndag 24. til fredag 29. juni på Skallstuggu, Levanger.

Spor: Cicci Sporong

Rundering: Finn Hugo Øyen

Lydighet: Elisabeth Isaksen og Anne Andersson

Det blir en instruktør til på spor, men jeg er ikke helt sikker på om vi har fått 100% sikkert svar derfra enda, så venter med å gå ut med hvem det er :) Send meg en PM med mailadresse hvis dere vil ha hele annonsen.

Ellers bruker jeg å finne kurs ved jungeltelegrafen og å gå inn på de forskjellige hundeklubbene sine nettsider. Også de jeg ikke er medlem av og raseklubber til andre raser. Noen ganger er det litt dyrere når du ikke er medlem, men det er jo bare å spørre om kursene er åpne for alle. Det er også en del kommersielle aktører som holder kurs i området. De har få kurs jeg syns er spesielt interessante, men det kan jo være greit å sjekke ut sportshunder og den type kursarrangører også. Konkurranser, tester osv. finner jeg på NKK sine nettider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på dagen er den valpe-utstillingen egentlig? Klarer ikke finne noe tidspunkt.. Eller er det sånn man får vite etterhvert? :)

Og trenger man ha med seg noe spesielt? Tenker på papirer ol..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte legge ut et par ting som skjer litt utenfor trondheim også om det er greit??

Jeg har nemlig meldt på gutten min til kurs i spesialsøk modul I gjennom www.spesialsok.no i mars. Flere som vil være med??

Vi skal også på blodsporkurs i mai gjennom www.selbutbk.org med Wenche R. Krogstad som instruktør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på dagen er den valpe-utstillingen egentlig? Klarer ikke finne noe tidspunkt.. Eller er det sånn man får vite etterhvert? :)

Og trenger man ha med seg noe spesielt? Tenker på papirer ol..

Mener valpeshowet starter enten kl 9 eller 10 på morgenen.. Men dette vil du nok få informasjon om etterhvert :) Og det viktigste er nok vaksinasjonskort, sikkerhetsnål til nummerlappen, godbiter og vann, og ikke minst bæsjeposer ;) Stol er også veldig kjekt å ha me seg :)

Jeg tenkte legge ut et par ting som skjer litt utenfor trondheim også om det er greit??

Jeg har nemlig meldt på gutten min til kurs i spesialsøk modul I gjennom www.spesialsok.no i mars. Flere som vil være med??

Vi skal også på blodsporkurs i mai gjennom www.selbutbk.org med Wenche R. Krogstad som instruktør.

Trondheim og omeng skulle vel kanskje tråden heller het :)

Og de kursene så interessante ut :)

Jeg synes iallefall det er helt greit! :-D

Æsj, de der spesialsøkkursa er jo veldig dyre, er de ikke?

Håper mitt skal gå IPOspor, da tror jeg det blir mye å blande inn blodspor, ja, for hodet mitt altså ;)

Du bør i alle fall lære inn IPO-sporet først, for ellers kan ting fort bli for unøyaktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte legge ut et par ting som skjer litt utenfor trondheim også om det er greit??

Jeg har nemlig meldt på gutten min til kurs i spesialsøk modul I gjennom www.spesialsok.no i mars. Flere som vil være med??

Vi skal også på blodsporkurs i mai gjennom www.selbutbk.org med Wenche R. Krogstad som instruktør.

Det så veldig spennende ut :D Vet du om det er ledige plasser?

Edit; tenkte på spesialsøkkurset nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...