Gå til innhold
Hundesonen.no

Pris på hd rønken?


Kathrine

Recommended Posts

Kommer veldig an på dyrlegen, vi hadde en sjekkerunde her i Kristiansand og prisforskjellen var så stor som 550 kr mellom den dyreste og den billigste. Er du medlem av en hundeklubb, sjekk om de har rabatt hos en dyrlege først, ellers bør du ringe rundt og forhøre deg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kostet det 950 :D trudde det ville bli dyrere jeg :(

EDIT: men..burde ikke denne ligget under "hundens helse" eller "spørsmål ang. hund"?

for lille ask????

Aiwa betalte vi ca 750,- for å rønke og hun veide da 25 kg.

Prisen på rønkingen går mye ut på hvor tung hunden er, så når du ringer rundt så si hva hunden veier og be om hele prisen(med moms og alt det derre drittet) for noen er så sleipe at de ikke oppgir hva det kommer på med moms og slike gebyrer før du skal betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for lille ask????

Aiwa betalte vi ca 750,- for å rønke og hun veide da 25 kg.

Prisen på rønkingen går mye ut på hvor tung hunden er, så når du ringer rundt så si hva hunden veier og be om hele prisen(med moms og alt det derre drittet) for noen er så sleipe at de ikke oppgir hva det kommer på med moms og slike gebyrer før du skal betale.

oi! ask veier jo bare 18! :S men prisen var komplett med både moms og det lille ekstra det koster og få det registrert i nkk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! ask veier jo bare 18! :S men prisen var komplett med både moms og det lille ekstra det koster og få det registrert i nkk..

å få det registrert i NKK ?? det betaler jo du når stamtavlen kommer i retur sammen med svaret det vell??

det gjorde vi nemmelig.

Har du fått svar forresten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvor mye det kostet med Loke da han måtte ta bilder av ryggen i tillegg...

Husker heller ikke hvor mye jeg betalte for Pan alle de gangene han ble røntget,han ble HD røntget 3 ganger hos forskjellige dyrleger.

Men pris er blitt uvesententlig for meg.Jeg betaler gladelig noen lapper ekstra for å komme til den flinkeste dyrlegen,jeg sparer ikke penger på sånt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...