Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/fellestrening m/bånd ev kontroll 22.1


Mud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er bildet faktisk i ferd med å endre seg her, de siste dagene har Mozza gått fra å være redd til å være usikker og nysgjerrig. Å være i hall med andre hunder ganske nære i dag var faktisk ikke et p

Det var gøy å være med på tur. Ikke så lett å ta bilder - det ble litt hundemølje, men jeg har lastet dem opp her: http://www.flickr.com/photos/71062969@N07/sets/72157628980650197/ Her er et u

Jeg synes det var festlig at vi alle kastet oss over den vakre salukivalpen og lurte på hvordan vi skulle fått tatt bilde for å vise den til Tøfflus, før vi fant ut at det var en sonenhund

Husk at dette skal være en tur i kontrollerte former aller mest for Mozzas skyld nå da, folkens. Sånn vi framstiller oss i denne tråden ser det jo ut til at det blir et haraball med rabiate hunder på Botanisk Hage... :P

Husk at dette skal være en tur i kontrollerte former aller mest for Mozzas skyld nå da, folkens. Sånn vi framstiller oss i denne tråden ser det jo ut til at det blir et haraball med rabiate hunder på Botanisk Hage... :P

:lol: Mozza har blitt ganske modig hun, var tilmed løs med Tesh i dag og vurderte sterkt å leke tilmed!

Bare ingen hunder får seg bort til henne uten at hun tar kontakt og ingen går og stirrer eller gjør utfall mot henne så er det the more the merrier for min del :P

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt nr er: 48052804. Jeg står inn på Oslo S ved hovedtavlene/juletreet ca 11 45. Venter til 12 00 og da drar jeg/vi med t-banen til Tøyen og finner resten et sted på/ved Botanisk hage. Kanskje vi sklle ha neste møteplass på parkeringa ved Munchmuseet? (Der det pleier å være sirkus)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dette skal være en tur i kontrollerte former aller mest for Mozzas skyld nå da, folkens. Sånn vi framstiller oss i denne tråden ser det jo ut til at det blir et haraball med rabiate hunder på Botanisk Hage... :P

Hehe, tenkte litt det samme. Men tenkte og at det er en genial mulighet til å få vært sammen med andre hunder uten å hilse. :)

Skriver igjen for sikkerhetsskyld jeg; ikke ta hannhundene deres bort til Balrog. :) Tisper går greit.

Ellie er sånn en rolig og fin dame. Hun passer fint å ha i nærheten av Mozza, så kan heller Mozza velge om hun vil ha kontakt.

Så jeg kommer med en som kan 'bidra' og en jeg skal holde meg litt i bakgrunnen med. :P

Mitt nr er: 48052804. Jeg står inn på Oslo S ved hovedtavlene/juletreet ca 11 45. Venter til 12 00 og da drar jeg/vi med t-banen til Tøyen og finner resten et sted på/ved Botanisk hage. Kanskje vi sklle ha neste møteplass på parkeringa ved Munchmuseet? (Der det pleier å være sirkus)

Det høres fint ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Ask blir sykere kommer vi ikke :( Dvs hvis han får feber. Han skal uansett være sammen med pappaen sin når vi går tur, men får han feber blir det for slitsomt for han med togturen :(

Ånei. Dere er jo liksom hovedpersonene føler jeg!

God bedring Ask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Ask blir sykere kommer vi ikke :( Dvs hvis han får feber. Han skal uansett være sammen med pappaen sin når vi går tur, men får han feber blir det for slitsomt for han med togturen :(

Uff, det høres ikke bra ut. Stakkars liten :hug: Hva sier dere? Skal vi ha en Mozzatur uten Mozza, eller utsette det f.eks en uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært forkjølet noen dager altså, det er bare hvis han blir verre... Regner ikke med det, men man vet aldri.

Ellers tror jeg muligens kanskje det kan hende Mozza har løpetid. Jeg kan svært lite om sånt...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisse, tisse, tisse og tisse!

Kos dere i snøen i morgen folkens! :D

Dere kan jo bli med, da :) Jeg kommer hundeløs og er sikker på at det er plass til ei kald ku inni jakka mi :heart:

Edit: Nå er det tid for en litt raus morgenluftings, før jeg tusler ned til bussen inn til tigerstaden. Litt spent, jeg. Har jo egentlig ikke vært på noe sonentreff siden mesterskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tur! Noe må vi ha gjort riktig, for på vei fra botanisk hage ville hun hilse på alle hundene vi møtte, på vei til bjeffet hun på alle..

Hun ønsker seg en Shiba! Shibaer er tydeligvis hennes artsfrender. Jeg vil ha Saluki * sukk*

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig tur! Imouto ønsker seg en saluki, mens Aiko godt kan tenke seg en Mozza å tusle rundt med. :) Synes alltid det er så fint å se hvordan forholdet mellom hunder utvikles i løpet av en tur, og hvordan de blei en gjeng til slutt. :) Aiko fikk rast fra seg litt skikkelig med Kuma på slutten, og gikk sitt livs beste lineføring ved Maritas side på vei til banen, og nå ligger hun på toggulvet og skjeler, så det spørs hvor mye lydighet jeg får ut av henne etterpå. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en superkoselig tur!

Tror Tinka trenger en bedlisfrøken en gang, jeg. Det tror hun og. Shibaer blir litt mindre teite for hver gang vi møter noen, og det er fint å se.

Kjempeglad for at det gikk så fint med Mozza! Nydelige jenta :wub:

Og veldig koselige bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig tur! Imouto ønsker seg en saluki, mens Aiko godt kan tenke seg en Mozza å tusle rundt med. :)

Skriveleif Sandra.

Aiko ønsker seg en Mocca hun, det har hun sagt, og vist med hele seg, ganske tydelig opptil flere ganger :D Godt at Frida frosk gjorde sitt beste for Imouto da, siden Mocca allerede er Aiko sin :)

Hadde småplaner om å joine dere idag, men grunnet veeeldig dårlig samvittighet for igår, ingen tur, ble hele gjengen med på base-i-dyp-løssnø-på-jorde tur med skobørstene sine (også kalt Cairn Terrier). Hele gjengen med dere hadde blitt hakket for mye, selv for meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriveleif Sandra.

Aiko ønsker seg en Mocca hun, det har hun sagt, og vist med hele seg, ganske tydelig opptil flere ganger :D Godt at Frida frosk gjorde sitt beste for Imouto da, siden Mocca allerede er Aiko sin :)

Hadde småplaner om å joine dere idag, men grunnet veeeldig dårlig samvittighet for igår, ingen tur, ble hele gjengen med på base-i-dyp-løssnø-på-jorde tur med skobørstene sine (også kalt Cairn Terrier). Hele gjengen med dere hadde blitt hakket for mye, selv for meg :lol:

Hadde to ledige hender jeg, da :icon_confused: Neste gang kan vi kanskje ta en litt mer frisleppskautur variant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en super tur! Den perverse guttetassen min fikk nesten en overdose damer i dag, så når vi slapp han i snøen hjemme så var det bare et par sprett og tuneller før han var klar for å gå i kurven sin. Sjelden jeg ser han sliten <3 Av og til skulle jeg ønske jeg hadde en kortåret hund slik at jeg kunne få tak i sånne søte strikkadekken som lille Frida hadde. Åh, det finnes så mange flotte hunder der ute, jeg vil ha de alle sammen.. jeg håper forskningen snart kommer opp med en kur for alderdom slik at jeg får tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...