Gå til innhold
Hundesonen.no

Pixie


Gjest
 Share

Recommended Posts

Her er Smulen/Kizz - Norwinstars Kizz of Silenoz

Spretten liten sak som elsker sol og varme, og som liiiider når det er kaldt ute, eller regner (nei, dekken osv. hjelper ikke iflg. Smulen :wacko: ).

P9240876.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

31. mars fikk Yatzy slippe å ha vondt mer. Hun fikk en kort opptur på smertestillende før det gradvis gikk nedover igjen.  Hun var på slutten ikke istand til å gå tur på normalt vis, og hadde en atf

Hjelpe og trøste som det har snødd her!  Hyggelig det altså, bortsett fra den delen som innebærer å lete etter et sted å skyfle unna alt... Heldigvis finnes det steder som er fremkommelige, sånn a

Fant sola i dag  

Posted Images

Kjempesøte hunder du har :)

Morsomt at de er så forskjellige utseendemessig til tross for at de er samme rase med samme farge.

NÅ ble jeg glad :D

Endelig noen som SER at de er VELDIG forskjellige :D

Lagt til: Er sikkert lettere på bilder, men mange sliter med å skille dem IRL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ble jeg glad :D

Endelig noen som SER at de er VELDIG forskjellige :D

Lagt til: Er sikkert lettere på bilder, men mange sliter med å skille dem IRL

Hehe, synes selv de så veldig forskjellige ut her iallefall, ja, helt forskjellig "uttrykk" på dem og forskjellige ører. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige :wub:

Kjenner til mattendensene, spiser din giftige ting også? :P

Hittil bare "skumle" ting som f.eks. halspastiller, vinegums (hun stjal en hel pose av ungene, som hun spydde utover hele stua...), sjokolade, og stort sett i små mengder (da vi VET om dette, og prøver å ikke la det ligge noe tilgjengelig...)

Hun rører heldigvis ikke ting ute (har hørt om matvraket ditt ja? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil bare "skumle" ting som f.eks. halspastiller, vinegums (hun stjal en hel pose av ungene, som hun spydde utover hele stua...), sjokolade, og stort sett i små mengder (da vi VET om dette, og prøver å ikke la det ligge noe tilgjengelig...)

Hun rører heldigvis ikke ting ute (har hørt om matvraket ditt ja? :)

Haha! Melvin kunne tenkt deg å dra på tokt med henne tenker jeg, de kunne nok utrettet mye artig.. :P

Så fine de er. Jeg ser også forskjellen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at Smurfen hadde digga å få hjelp når hun er på tokt :D

I dag har utyskene mine :heart: dratt ut ene skuffa på nattbordet (sånn kurvting, som ganske snart skal byttes i et låsbart metallskap eller noe!!) og pakka ut ei tynnstrømpebukse i senga...

Jeg håper det smakte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...