Gå til innhold
Hundesonen.no

Det falske moderator systemet her inne!


Recommended Posts

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Jeg syns det er et vanskelig tilfelle, fordi du i mange av trådene dine (og andres tråder) går ekstremt hardt ut og det virker som at du noen ganger ønsker å provosere/du erter på deg folk. Nesten som at du skriver innleggene dine mens du er opphisset og veldig uenig, og ikke leser over for å sjekke formuleringer eller om det du sier kanskje kommer veldig hardt ut.

Vet også at det ser ut til at noen andre brukere velger å bruke alt som har skjedd i andre tråder mot deg, FD, og det syns jeg er feil, det er på tide å gå videre men det krever innsats fra BEGGE sider (hør, hør, ALLE sammen..).

Samtidig, JA det er kanskje feil av en moderator/admin/hvem det nå enn var av oss (?) som ett eller annet sted likte et innlegg som var "mobbing mot deg" (vet enda ikke hvilket tilfelle du snakker om). Personlig har jeg prøvd å ikke like noen innlegg som kan tolkes sleivete mot andre, fordi jeg noen ganger syns det kan se feil ut. Og akkurat som med moderering, så er kommentarer noe alle opplever forskjellig, en person kan føle seg veldig støtt mens en annen mente det på en annen måte.

Disse avsnittene var såpass bra at jeg synes det skulle stå to ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes folk som vet hva jeg snakker om. Det er ikke rapportert inn offentlig nei.

Hvordan skal moderator teamet kunne ta stilling til om det har skjedd en glipp eller ikke om du ikke henviser til ditt eget eksempel? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes folk som vet hva jeg snakker om. Det er ikke rapportert inn offentlig nei.

Da må du ta opp problemet ditt med "folk som vet hva du snakker om", ingen av moderatorene eller brukerne av dette forumet har foreløpig tilkjennegitt seg som tankelesere, nemlig.

Lykke til, og velkommen til Hundesonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes folk som vet hva jeg snakker om. Det er ikke rapportert inn offentlig nei.

Men de folka er tydeligvis ikke de rette, om det ikke har blitt rettet på?

Jeg er en ganske overbærende person, og har flira av en del av innleggene dine, men nå syns jeg du er vrang. Ønsker du at det skal rettes opp i ting? Nå virker det nemlig på meg som du bare er ute etter å bråke.

Edit: Nå var det ikke meninga å henge meg på andre, men vi svarte vist samtidig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du ta opp problemet ditt med "folk som vet hva du snakker om", eller eventuelt med noen som er spesialister innen psykiatri som har greie på paranoia - ingen av moderatorene eller brukerne av dette forumet har foreløpig tilkjennegitt seg som tankelesere, nemlig.

Lykke til, og velkommen til Hundesonen :)

?? Herlig måte å ønske velkommen på da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge personen blir tatt av stillingen er jeg fornøyd, det er helt feil å holde på som denne personen gjør i ett forum den er ansatt for å gjøre det trivelig og holde orden. Det bryr meg ingenting om ikke personen får lønn, det er ganske enkelt å skifte ut personen med en annen. Er personen en som liker drittkasting så skal den heller ikke ha noen rettigheter på å moderere dette.

Jeg har sendt melding til en av dere med ekstra verktøy her inne.

Jeg har til nå følt at du har fått unødvendig mye pes og at folk lar seg erte opp altfor lett bare av å se nicket ditt, men nå syns selv jeg du begynner å bli litt vel drøy og full av deg selv. Hvis du skal klage på modereringa her inne, så bør første bud være at du RAPPORTERER det korrekt. Det er sånn det er på forum. Hvis du føler deg så personlig fornærma av at en moddis eller admin liker noe DU definerer som mobbing og personforfølgelse, så får du RAPPORTERE det, og hvis du vil ha den oppvaska i all offentlighet, så får du sitere eller linke til det innlegget du refererer til, sånn at det blir forståelig for de av oss som gidder å engasjere oss hva du snakker om.

Du har vært på forumet her i en uke eller noe, og har klart å skrive 242 tellende innlegg allerede. Det er mye mulig at DU ikke har annet å gjøre enn å leite gjennom 242 innlegg for å se hvilken av tærne dine folk har tråkket på, men vi andre har sannsynligvis ikke det (jeg har ikke, ihvertfall), så hvis du vil ha noe gjenhør og rettferdighet for denne store uretten du har laget en tråd om, så vær så snill å komme med noe annet enn "den det gjelder veit hva jeg snakker om", for til nå så er det ingen som skjønner hvem det gjelder, eller hva du snakker om.

Og sparke "den det gjelder"..? Du syns ikke du drar den litt vel langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIDEN FOLK FORTSATT IKKE VET HVA TRÅDEN GÅR UT PÅ SÅ SIER JEG DET IGJEN, OG SKRIVER MED STORE BOKSTAVER.

JEG KLAGER IKKE OVER NOEN MODERERING AV MEG.

JEG KLAGER OVER EN ANSATT SIN OPPFØRSEL I TRÅDER OG INNLEGG, ENTEN PERSONEN HETER ADMIN, WEBMASTER, MODERATOR.

Men ettersom de ikke skjønner hva du snakker om heller har jeg innrykk av så må du nesten rapportere der du mener det har skjedd en glipp? Om de ikke forstår hva du mener så kan de ikke ta det til seg :icon_confused:

Og når vi ikke skjønner hva du mener (regner med det er derfor du ønsker å ha det åpent) så er det vanskelig å faktisk vite hvilket standpunkt man skal ta i en diskusjon. Da må du nesten henvise til hvor dette har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIDEN FOLK FORTSATT IKKE VET HVA TRÅDEN GÅR UT PÅ SÅ SIER JEG DET IGJEN, OG SKRIVER MED STORE BOKSTAVER.

JEG KLAGER IKKE OVER NOEN MODERERING AV MEG.

JEG KLAGER OVER EN ANSATT SIN OPPFØRSEL I TRÅDER OG INNLEGG, ENTEN PERSONEN HETER ADMIN, WEBMASTER, MODERATOR.

Og da sier jeg som allle andre her: rapporter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis. Føler man urettferdighet er utført av "maktpersoner" så er det jo ikke akkurat maktpersonen man har lyst å sitte å ta dette i det private med? Det er da ganske logisk, mener jeg :) Da håper man at om sannheten kommer ut til massene, så vil massene også reagere. Men da må man jo være troverdig selv ;)

Å starte en revolusjon mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIDEN FOLK FORTSATT IKKE VET HVA TRÅDEN GÅR UT PÅ SÅ SIER JEG DET IGJEN, OG SKRIVER MED STORE BOKSTAVER.

JEG KLAGER IKKE OVER NOEN MODERERING AV MEG.

JEG KLAGER OVER EN ANSATT SIN OPPFØRSEL I TRÅDER OG INNLEGG, ENTEN PERSONEN HETER ADMIN, WEBMASTER, MODERATOR.

Hvis det er snakk om 1 person, ta det opp på PM med en av de andre "ansatte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIDEN FOLK FORTSATT IKKE VET HVA TRÅDEN GÅR UT PÅ SÅ SIER JEG DET IGJEN, OG SKRIVER MED STORE BOKSTAVER.

JEG KLAGER IKKE OVER NOEN MODERERING AV MEG.

JEG KLAGER OVER EN ANSATT SIN OPPFØRSEL I TRÅDER OG INNLEGG, ENTEN PERSONEN HETER ADMIN, WEBMASTER, MODERATOR.

Og det har vi skjønt. Men kan du klare å trykke ut av deg hva tråd og innlegg du snakker om? Det er der vi ikke henger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIDEN FOLK FORTSATT IKKE VET HVA TRÅDEN GÅR UT PÅ SÅ SIER JEG DET IGJEN, OG SKRIVER MED STORE BOKSTAVER.

JEG KLAGER IKKE OVER NOEN MODERERING AV MEG.

JEG KLAGER OVER EN ANSATT SIN OPPFØRSEL I TRÅDER OG INNLEGG, ENTEN PERSONEN HETER ADMIN, WEBMASTER, MODERATOR.

Ja nå endelig skjønte jeg litt mer. Store bokstaver og fet skrift gjorde susen gitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Jeg er litt svett over hvordan dette utvikler seg jeg altså.

Dette er internett folkens. Det kan ikke tas så alvorlig som dette. Sonen er en himla fin plass med masse kunnskapsrike og kule mennesker, godt samhold og en ekstraordinær vilje til å stille opp for hverandre. Jeg digger det. Dere kan ikke la alt dette ødelegges av en ugangskråke som kommer med så absurde påstander og lite jordnære formuleringer i denne tråden at det er (for meg iallfall) åpenbart at det er bare tull? Sonen er bedre enn som så altså.

Kom igjen nå folkens. La oss spa fram litt rasjonalitet og forsøke å definere hva som er (og om!) det faktiske problem her og så diskutere det på en ordentlig måte.

Er vi misfornøyde med moderatorene på sonen? Synes vi at de er falske? Jeg for min del er veldig fornøyd, og jeg vet at de tar sonens brukere på alvor. Om andre er uenige så synes jeg at dette er en glimrende mulighet til å legge fram saken på en ok og lite klandrende måte.

Men å fortsette med dette dramaet og skrikeriet er så lite konstruktivt at jeg egentlig er litt overrasket over dette forumet som vanligvis pleier å framstå som så mye mer modent enn som så.

Jeg har fortsatt følelsen av at noen sitter og fniser godt over hva det er de har klart å få til her inne, men om jeg nå tar feil eller har rett så er framgangsmåten fortsatt den samme. Voksne ord med voksen stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

SIDEN FOLK FORTSATT IKKE VET HVA TRÅDEN GÅR UT PÅ SÅ SIER JEG DET IGJEN, OG SKRIVER MED STORE BOKSTAVER.

JEG KLAGER IKKE OVER NOEN MODERERING AV MEG.

JEG KLAGER OVER EN ANSATT SIN OPPFØRSEL I TRÅDER OG INNLEGG, ENTEN PERSONEN HETER ADMIN, WEBMASTER, MODERATOR.

Jeg vet ikke hvadu snakker om fordi jeg ikke leser alt som står på sonen så mitt eneste forslag hadde vært å raportere det litt høyere opp i systemet enn den som du syntes gjør en dårlig jobb sitter. Eller det kan også være så enkelt at pm til personen holder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Mari du har nok rett. Jeg vet ihvertfall ikke om jeg kan stå for det jeg skrev bare for litt siden lenger.

Vi får ta det som underholdning så lenge det varer, men jeg tror nok ikke det får ødelagt sonen. :)

Og moderatorer: :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Mari.

FD, du har i realiteten fire valg:

1. rapportere vedkommede til en av de andre moderatorene, og da akseptere dennes avgjørelse

2. ruge på det og la det fortsette å forsure din tilværelse

3. legge det bak deg og tenke at moderatorene er som oss andre, og kan også gjøre feil

4. forlate sonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIDEN FOLK FORTSATT IKKE VET HVA TRÅDEN GÅR UT PÅ SÅ SIER JEG DET IGJEN, OG SKRIVER MED STORE BOKSTAVER.

JEG KLAGER IKKE OVER NOEN MODERERING AV MEG.

JEG KLAGER OVER EN ANSATT SIN OPPFØRSEL I TRÅDER OG INNLEGG, ENTEN PERSONEN HETER ADMIN, WEBMASTER, MODERATOR.

Men jeg forstår fremdeles ikke HVEM det er, HVA personen har likt og HVORFOR det er et problem. Om du vil ta debatten offentlig så må du jo skrive det sånn at folk kan ta stilling til om de er enige/uenige? Akkurat nå er det jo bare en fin bunke påstander uten noen form for eksempler eller bevis. Helt håpløst å ta stilling til med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at folk skal være enig med meg. Jeg har sendt PM til moderator istad. Så får se hva de har tenkt å gjøre. Jeg mener personen skal ha en advarsel om å bli fratatt verv eller å bli fratatt det uten advarsel. Enten eller.

Jeg kan ikke linke til innlegget, for da blir det ett personangrep mot personen.

Jeg ville bare informere om det til alle, og se hva folk mener. Noen vet hvilket innlegg jeg snakker om. kanskje har noen opplevd eller lagt merke til det samme.. Jeg synker hvertfall ikke til nivået at jeg vil legge det ut offentlig, annet om at det er i en tråd jeg har startet her inne og fått masse dårlige tilbakemeldinger i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...