Gå til innhold
Hundesonen.no

Det falske moderator systemet her inne!


Recommended Posts

Jeg er dritt lei den falske modereringen her inne! Når de ikke engang klarer følge reglene selv, hvorfor være moderator da? Det er jo ikke merkelig i det heletatt at endel folk velger å unngå å rapportere her inne når selv de som mottar rapporteringen sitter å liker person angrep her inne! Nå vet jeg ikke om hva slags rolle denne personen har, om det er en moderator eller en eier/deleier av firmaet. Jeg ser likevel meg lei av den holdningen til denne moderatoren, og at eier av Hundesonen snart fjerner denne ifra sin stilling. Dette er ikke en moderator jeg har hatt kontakt med på PM eller noe, heller ikke en moderator jeg kan forstå hva skulle hatt imot meg. Jeg ser meg bare dritt lei av at moderator selv driver å liker drittkasting her inne. Om moderatoren har personangrepet meg vet jeg ikke ennå, likevel holder det med "liker" av innlegg der det bryter på reglene her inne. En moderator skulle fjernet innlegget, ikke sitte å godte seg med liker knappen. Jeg ser på denne moderatoren som falsk, så ikke fjern likene dine så andre folk kan se hvordan du er.

Jeg bryr meg ingenting om denne personen har ett godt rykte, eller ser på dette som en fillesak sammen med resten av dere. Jeg har like mye rett til å være her inne som gamle medlemmer, frem til jeg selv blir kastet ut av grunner. Å henge meg ut i hver tråd har jeg ikke opplevd å ha blitt på andre forum enn dette. Jeg blir beskyldt for det ene og det andre. Jeg er den samme personen på alle forum (og IRL). Jeg kan likevel ikke rapportere drittkastingen mot meg i hver tråd når det sitter moderator å liker innlegget. Derfor vet jeg ikke hva jeg kan gjøre, annet enn å ønske moderatoren fjernet ifra stillingen sin så jeg også kan begynne å føle meg velkommen og rapportere både skjult og ikke skjult mobbing mot meg.

0m denne moderatoren er eier av dette forumet så må du gjerne velge å utestenge meg, det er ikke meg som driver falsk moderering her inne likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Hva mener du? Skal jeg legge den inn der heller?

Siden dette er andre tråden din som hadde passet bedre inn på den delen av forumet tenkte jeg at jeg skulle geleide deg dit så du til neste gang finner bedre frem til riktig forumdel. :)

(Det er forresten utrolig praktisk om du kan sitere når du svarer. Så får vi opp beskjed om det. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen moderatorene på sonen ansees som moderator før de skriver under som "moderator ...."

Dette står under alle moddisene sine underskrifter.

Så en moderator kan like personangrep da eller? Uten å gjøre noe med det? Det er noe forbanna løgn. Ser de personangrep så skal de gjøre noe med det. Sånn er det på alle nettfora. Hadde det vært som du sier ville ikke ett eneste medlem her inne hatt tilitt til moderatorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er vi gjennomsnittet av befolkningen og gjennomsnittet av hundeeiere - alt fra a-å. Mange forskjellige meninger. Det er det som gjør det så trivelig. :)

Vi er langt fra enige bestandig og innimellom kan man himle med øynene alle og enhver. :angry: :D

Senke skuldrene.

Ikke tro at "alle er ute etter deg."

Ikke ta utgangspunkt i "det verste."

Kos deg på Hundesonen (eller la være). :heart:

Det er mine stalltips sånn generelt. :cheerleader:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en moderator kan like personangrep da eller? Uten å gjøre noe med det? Det er noe forbanna løgn. Ser de personangrep så skal de gjøre noe med det. Sånn er det på alle nettfora. Hadde det vært som du sier ville ikke ett eneste medlem her inne hatt tilitt til moderatorer.

Om du føler det er et personangrep mot deg, samme om det er fra gud, en bruker, en admin, eller en moderator så rapporterer du inn det innlegget. Jeg rapporterer inn masse jeg føler er på kanten så de andre moderatorene også holder et øye, men når ikke TS eller de andre i tråden tar seg NÆR av det og IKKE rapporterer det inn, så blir det ikke gjort noe med.

Du har selv ansvar for å rapportere når du føler at det er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en moderator kan like personangrep da eller? Uten å gjøre noe med det? Det er noe forbanna løgn. Ser de personangrep så skal de gjøre noe med det. Sånn er det på alle nettfora. Hadde det vært som du sier ville ikke ett eneste medlem her inne hatt tilitt til moderatorer.

Rapportknappen er der for at når du føler det er personangrep så kan du velge å rapportere det. Det er ikke alle som har samme terskel for hva som er personangrep.

Så når du føler deg angrepet eller syns andre blir det så rapporterer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapportknappen er der for at når du føler det er personangrep så kan du velge å rapportere det. Det er ikke alle som har samme terskel for hva som er personangrep.

Så når du føler deg angrepet så rapporterer du.

Og dersom man stadig føler seg utsatt for personangrep og føler behov for å rapportere innlegg, så bør man kanskje også gå i seg selv og se hvordan man selv oppfører seg og skriver til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en moderator kan like personangrep da eller? Uten å gjøre noe med det? Det er noe forbanna løgn. Ser de personangrep så skal de gjøre noe med det. Sånn er det på alle nettfora. Hadde det vært som du sier ville ikke ett eneste medlem her inne hatt tilitt til moderatorer.

Du har hatt en tendens til å tolke alt på verst mulig måte. Kanskje andre moderatorer faktisk ikke ser på det som personangrep men som fornuftig kritikk mot deg? Du kommer brasende inn på sonen og åpner med innlegg om at folk generelt har mindre kunnskap til foring her kontra på sonen, du blånekter å fortelle hvor du har påstandene dine fra, etc. Generelt dårlig oppførsel, mener jeg. Men det er nå meg, jeg vet andre er uenige. Hvis moderatorene tolker ting annerledes enn deg kan du faktisk ikke forvente at de modererer med mindre du rapporterer! Også er det nå sånn på forum at ting ofte blir tolket ulikt ut i fra kultur, religion, personlighet, bosted, etc. I tillegg vil kanskje du som enkeltperson føle at ting er hardere enn det er fordi det er DU som opplever kritikken.

Men hvordan du kan forvente at det blir gjort noe når du ikke rapporterer det skjønner ikke jeg :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølglig kan du rapportere en moderator - knappen er der for en grunn. Og moderatorer er helt vanlige brukere inntil de skriver under med moderator :)

Ja det er akkuratt det jeg mener. Det er feil at en moderator som ikke har peiling på hva personangrep er skal sitte å ta imot klager på det. Hadde moderatorer visst bedre enn de viser offentlig i tråder, så skulle jeg gjerne rapportert. Sånn som det er nå kan jeg ikke rapportere ettersom det med sannsynlighet kan havne i hendene på moderator uten peiling.

Jeg har fått advarsel av noe som ikke var rapportert inn, så det du sier nå er helt feil. Det er det jeg mener med tråden, det er for lite som skal til for å bli moderator ser jeg.

En moderator som har som jobb i å rydde opp her inne har INGENTING med å trykke liker på det den er satt for å rydde opp i! Å påstå noe annet er helt feil.

Admin skal ha advarsel for å ha brutt regler og jobben den er satt til. Ikke kom å fortell at moderatorer bare skal ta imot og behandle rapporteringer. De skal ta iniativ selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er akkuratt det jeg mener. Det er feil at en moderator som ikke har peiling på hva personangrep er skal sitte å ta imot klager på det. Hadde moderatorer visst bedre enn de viser offentlig i tråder, så skulle jeg gjerne rapportert. Sånn som det er nå kan jeg ikke rapportere ettersom det med sannsynlighet kan havne i hendene på moderator uten peiling.

Jeg har fått advarsel av noe som ikke var rapportert inn, så det du sier nå er helt feil. Det er det jeg mener med tråden, det er for lite som skal til for å bli moderator ser jeg.

En moderator som har som jobb i å rydde opp her inne har INGENTING med å trykke liker på det den er satt for å rydde opp i! Å påstå noe annet er helt feil.

Admin skal ha advarsel for å ha brutt regler og jobben den er satt til. Ikke kom å fortell at moderatorer bare skal ta imot og behandle rapporteringer. De skal ta iniativ selv også.

Igjen: tror du ikke at du kan tolke ting litt verre enn ting egentlig er? Eller tror du at nesten alle her på sonen er slemme, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når admin driver forskjellsbehandling av nye og gamle medlemmer så overdriver jeg nok ikke.

så det er meg spesifikt da du mener :)

Jeg synes du skal sende inn enn rapport, skriv hva jeg har gjort og hvor jeg har gjort det også lar vi IW og de andre ta den rapporten da vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når admin driver forskjellsbehandling av nye og gamle medlemmer så overdriver jeg nok ikke.

Den påstanden er det INGEN som tar seriøst om du ikke kan komme med et eksempel. Folk ser ikke ting fra ditt ståsted, de ser det fra sitt eget. Så om du har et eksempel eller to leser jeg det gladelig og tar et standpunkt i forhold til det. Og nei, jeg er ikke ute etter å ta deg, og kanskje er jeg enig også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er akkuratt det jeg mener. Det er feil at en moderator som ikke har peiling på hva personangrep er skal sitte å ta imot klager på det. Hadde moderatorer visst bedre enn de viser offentlig i tråder, så skulle jeg gjerne rapportert. Sånn som det er nå kan jeg ikke rapportere ettersom det med sannsynlighet kan havne i hendene på moderator uten peiling.

Akkurat det du skriver her er vel ett av de mer alvorlige og stygge personangrep jeg noen sinne har sett her inne på sonen. Siden du ser ut til å være ekstremt navlebeskuende greier du antakelig ikke å se det. Det blir ikke gjort noe med et innlegg om det ikke blir rapportert, og om ikke DU rapporterer det DU mener er personangrep, så blir det ikke gjort noe med.

Jeg har fått advarsel av noe som ikke var rapportert inn, så det du sier nå er helt feil. Det er det jeg mener med tråden, det er for lite som skal til for å bli moderator ser jeg.

Hva vet du om hva som skal til for å bli moderator her?

En moderator som har som jobb i å rydde opp her inne har INGENTING med å trykke liker på det den er satt for å rydde opp i! Å påstå noe annet er helt feil.

Moderatorene her inne er da medlemmer som alle oss andre. De har lov til å skrive innlegg som seg selv, akkurat som oss andre, og de opptrer kun som moderatorer dersom de UNDERSKRIVER som moderator.

Admin skal ha advarsel for å ha brutt regler og jobben den er satt til. Ikke kom å fortell at moderatorer bare skal ta imot og behandle rapporteringer. De skal ta iniativ selv også.

Hvorfor skal de ta initiativ til noe de ikke ser problemet med?

Jeg er forøvrig av den mening at den liker-knappen kan fjernes. Den har overhodet ingen funksjon, egentlig, og bidrar som jeg har sagt før til at folk skriver mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på admin/webmaster/moderator? Jeg tar alle for en.

Jeg bare la merke til at du skrev moderatorer og admin jeg. Det er for meg to forskjellige ting :)

men igjen, kan du ikke sende en rapport hvor du sier hva og hvem som har gjort så feil i forhold til hva du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...