Gå til innhold
Hundesonen.no

Folkevandringen


Siri
 Share

Recommended Posts

Skummel har jeg ikke syns noen har vært, men det er ikke alle jeg har likt å få svar ifra. Jeg har blitt ganske vant til forumsverdenen og i begynnelsen var jeg mer hårsår og kunne bli sur.

Jeg kom forøvrig fra dyrenett og hit. Og så har jeg bare blitt værende her. Jeg håper jo at folk "kjenner" meg her inne, siden jeg er aktiv her hver eneste dag og slik har det vært i mange år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har aldri vært noe annet sted enn her jeg,ikke er jeg mest aktiv her heller.... Men du verden så mange venner jeg har fått underveis. Jeg kan nok takke sonen for mang en god latter og utrolig mye ko

Jeg merker meg at det de siste dager har vært den reneste folkevandringen inn hit. Det minner meg om en gang i fordums tider (det er ikke så lenge siden da, det bare kjennes sånn), da et forum hvis na

Jeg ler, og ler og ler jeg, og mimrer litt. For det er helt riktig som mange har sagt i denne tråden, at Sonen er et minisamfunn på godt og vondt! I kveld har tankene gått til gamle dager, ved forrige

Skummel har jeg ikke syns noen har vært, men det er ikke alle jeg har likt å få svar ifra. Jeg har blitt ganske vant til forumsverdenen og i begynnelsen var jeg mer hårsår og kunne bli sur.

Jeg kom forøvrig fra dyrenett og hit. Og så har jeg bare blitt værende her. Jeg håper jo at folk "kjenner" meg her inne, siden jeg er aktiv her hver eneste dag og slik har det vært i mange år...

Jeg " kjenner " deg såpass mye at jeg ikke kan se en dober uten å tenke på Hera :P

Hun var jo en flott frøken, som man følte man kjente .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg ikke har vært her lenge nok, men jeg har ikke sett noen skumlinger :)

Men så er jeg nokså tykkhudet OG nordlending :) Mulig det hjelper :)

Alt jeg vet er at i min første tråd her for noen mnd siden fikk jeg utrolig god hjelp, på en helt annen måte enn jeg ville fått "over there" ;)

Hmmm, når jeg tenker meg om så er det kun 2ne jeg husker fra den tråden, så kanskje det er noe i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det! Var Heidi og Espen som starta opp. Det husker jeg godt. Jeg var også dyrenett-bruker en gang i gamledager :P

Ja, og jeg husker hvor lenge du planla å få Portis og da hun endelig kom, du var ikke gamle jenta da du begynte å planlegge hun??

Er ikke de sammen igjen a? :P

Hilsen Hundesonen Se-og-hør

Neida! Han er sammen med ei annen sonendame nå!

Hilsen Hundesonen Her-Og-Nå

Ha ha sonen her-og-nå :jump:

Tror eneste sonisen jeg har syntes var litt skummel var Akela.. ? Det er jo endel jeg har mer respekt for og er mer ydmyk ovenfor selvfølgelig, men skumle var dere ikke :P

Åh ja, husker Akela, hun var litt skummel.

Ja Hera var typisk sonen hund. :) Koselig at du minns henne!

:heart: :heart: :heart: Hera :heart: :heart: :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg husker hvor lenge du planla å få Portis og da hun endelig kom, du var ikke gamle jenta da du begynte å planlegge hun??

Nei, jeg var 13 tror jeg. Og ventet godt og vel halvannet år før jeg endelig fikk henne hjem. Noe impulskjøp var hun i alle fall ikke, og jeg tror nok hele sonen fikk med seg at jeg skulle ha portis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...