Gå til innhold
Hundesonen.no

Turkamerater i Lørenskog?


Cams
 Share

Recommended Posts

Heisann,

Jeg lurte på om det bodde noen soniser på lørenskog, nærmere bestemt i nærheten av Triaden? Her bor nemlig vi, og vi kjenner til en utrolig fin tursti over et jorde og så inn i skogen. Det finnes også et vann i nærheten hvor hundene våres bader om sommeren som er kanskje 20 min gåtur fra huset vårt. (7 min gåtur fra Triaden)

Og hvis det er noen som bor i nærheten, men er litt langt å gå hit, så er det parkeringsplass utenfor huset vårt for en bil.

Så er det noen soniser her som kunne tenke seg å treffe og ta noen turer sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne! :) Nå er Luna bare 13 uker, så orker ikke å gå kjempelangt, men etterhvert kan hun bli med på lengre turer :-)

Edit: Ellers er Leo veldig glad i laaange turer, så han blir gjerne med :-) Kan jo evt bare ha med en sekk eller lignende hvis Luna blir kjempesliten, men hun er en aktiv liten krabat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan sikkert bli med etterhvert når Leja blir større. Chessea er også veldog glad i lange turer, så jeg og Caroline kan jo ha valper i sekken! hehe

Jeg er bare hjemme i helger, da. Så søndager kan det hende jeg kan være med :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Skal vi prøve å få til noe på Torsdag? Torsdag (og fredag) er jeg trolig hjemme hele dagen, så har mulighet når som helst.

Dvs, Dakota har løpetid nå, så tar bare med Montana i første omgang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Skal vi prøve å få til noe på Torsdag? Torsdag (og fredag) er jeg trolig hjemme hele dagen, så har mulighet når som helst.

Dvs, Dakota har løpetid nå, så tar bare med Montana i første omgang. :P

Jeg jobber hele torsdag (og har skole før det), men fredag passer bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lys langs den skogstien (tror det muligens blir brukt som skiløype om vinteren?), men over jordet er det jo ikke lys. Og hvis vi har lyst til å ta en tur igjennom skogen til det vannet så er det heller ikke lys. Men jeg tar med hodelykt, har to stk hvis det skulle behøvs. :)

For meg så passer alt etter 12 på fredagen, så da er det opp til dere hva dere ønsker å prøve på. Tror nok turen tar ca 45 min, beregn minst 1 time hvis vi skal opp til vannet. Ved vannet er det flott å slippe hund også, er ganske øde der og har kun truffet på ett menneske der før om sommeren som lot fuglehundene sine bade der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du, eller går du? Hvis du går, så kan vi jo møtes ved Hageland, det er rett ved siden av Triaden. Hvis du kjører, så kjører du bare inn veien som fortsetter videre forbi Hageland, og innerst i den veien bor vi. Stien til skogen starter liksom i enden av den veien. Det finnes nok andre måter å komme seg til den skogsstien på, men det er den eneste jeg kjenner til. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du, eller går du? Hvis du går, så kan vi jo møtes ved Hageland, det er rett ved siden av Triaden. Hvis du kjører, så kjører du bare inn veien som fortsetter videre forbi Hageland, og innerst i den veien bor vi. Stien til skogen starter liksom i enden av den veien. Det finnes nok andre måter å komme seg til den skogsstien på, men det er den eneste jeg kjenner til. :P

Jeg går :) Hageland høres bra ut. Marjea kommer du også? :D Greit vi møtes 16.30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg tar med min egen jeg, så kan jeg ha sekken på magen. Hjelper jo litt ihvertfall :D Tungt å bære 11 kg i lengden.

Jeg har ikke sekk i det hele tatt, når jeg tenker meg om.. Bortsett fra en 65-liters, men valpen din er kanskje ikke såå stor? :rolleyes2:

Spørs om hun drukner litt i den ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig trivelig i går, så dette håper jeg vi kan gjenta! :) I og med at det snør ganske greit i dag så vet jeg ikke hvor velkommen vi er i skiløypa lenger, men det er jo masse skog her overalt så vi kunne kanskje prøvd skogsturen neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje greit å ikke terge på seg skiløperne noe mer enn nødvendig :P Men vi er absolutt med på flere turer, det gikk jo kjempefint! Men hvordan var det med deg igjen Caroline, det er bare i helgene du kan på dagtid? Jeg jobber førstkommende helg (og sover da heeele dagen;p) men vanligvis passer helger fint!

Og sånn ellers så er ingen uker like for meg, så bare sleng ut forslag - så sjekker jeg turnusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...