Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen i Bergen som har lyst å hjelpe meg med en ting?


ceccy
 Share

Recommended Posts

Saken er den at det var en fyr som sparket til Era i skogen i går mens hun sto rett ved siden av meg. Nå ser det ut til at hun har blitt skeptisk til fremmede vi møter på tur. Ettersom jeg trener henne opp til å bli redningshund, er dette en utrolig kjedelig situasjon for oss!

Så da lurer jeg på om det er noen snille soniser fra Bergen her som kunne tenke seg og møte oss (uten hund) og gjøre mennesker positive igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg mye ute å går tur så må nok planlegge å møte meg tilfeldig :P Men jeg har også bil. og kan møte deg et sted en dag. Belønning nok om jeg får hilse på vofsen din *savner vofser*

Planen er jo at hun skal få ta kontakt med dere, så hilsing går greit hehe. Hvis ikke har jeg to valpiser her også som sikkert har lyst på litt kos ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?! :o Fordi, liksom?

Og selvsagt stiller jeg opp, du vet hvor du finner oss! ;)

Fordi Era var borte og hilste på hunden hans i 3 sekunder og kom på innkalling med en gang jeg ropte på henne ... Da måtte han først kjefte på meg, så måtte han sparke til Era og så måtte han ta fatt i jakken min og hive meg ut i buskene før han gikk!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første - fyren var en idiot, nuff said.

Men vil ikke ditt spenningsnivå gå gjennom lina nå, ved konstruerte situasjoner? Hadde det ikke vært like greit å bare gå en tur i byen og la alt være normalt? Trene som normalt?

Er det muligheter for det, ønsker jeg at hun skal få hilse på folk når hun er løs :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...