Gå til innhold
Hundesonen.no

Hår på øyet...


Dixie
 Share

Recommended Posts

Jeg pleier vaske hendene,og så tar fingeren forsiktig borti håret,så pleier det følge med på fingern :) Hvis ikke så får jeg det ut på en eller annen måte. Er ikke godt med hår på øyet,så tror i lengden at det er bedre å prøve å ta det ut. Men ikke hvis det er veldig vondt for hunden selvfølgelig.

Edit: Snek seg inn litt dialektskriving:p

Endret av LilleZara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier vaske hendene,og så tar fingeren forsiktig borti håret,så pleier det følge med på fingern :) Hvis ikke så får jeg det ut på en eller annen måte. Er ikke godt med hår på øyet,så tror i lengden at det er bedre å prøve å ta det ut. Men ikke hvis det er veldig vondt for hunden selvfølgelig.

Edit: Snek seg inn litt dialektskriving:p

Okei :) takk! da prøver jeg det! får håpe det går bort! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker ut beardishår fra bostonøyne flere ganger om dagen, jeg.. Nå er hun nok ganske vant til det, men det virker som om hun synes det er greit for henne å få det vekk, ja.

Bare gnir litt på det lukkede øyet - og får håret utpå en av sidene, også gnir jeg det forsiktig ut med en finger. Er ikke spes. opptatt av om man tar på selve øyet, men prøver såklart å være så forsiktig som mulig.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...