Gå til innhold
Hundesonen.no

Serietips! Jeg trenger sårt noe nytt å følge med på!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Jeg ELSKET lipstick jungle, men den ble og kansellert etter to sesonger :( snufs!

Ååå, den serien husker jeg! Den var driiiit bra, og fy søren det var noen skikkelig hotte menn med der og :drool:

Jeg følger med på disse nå:

Awkward

How I Met Your Mother

Glee

Gossip Girl

The Vampire Diaries

True Blood

Game of Thrones

Pretty Little Liars

New Girl

Det var de jeg kom på nå. Finner alltid nye serier å se på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Criminal Minds! Ingen over, ingen under, ingen ved siden.

Game of thrones - ingen over, beste serien som er laget. Verdt en titt, vil ikke angre The walking dead - ser du tror du ikke kommer til å like den, men det tror jeg du vil. Veldig bra handling, og

Jeg vil forresten slå et slag for NRK nett-tv! De har faktisk mye bra liggende, og alt er gratis, og man slipper å bryte loven for å få sett det. Det er kanskje ikke så mange tv-serier i samme forsta

He he.. Home and Away slår såklart alle serier! :D

Men jeg har vell innsett at jeg er en av de få som driver og følger ivrig med på den - så tenkte hun uansett ikke var interessert :lol:

Hva er galt med den da..? :icon_confused:

Til uka starter sesong to av Homeland, på tv! Blir vel til at jeg laster den ned, men foreløpig er det gøy å ha noe å glede seg til hver uke :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe den ikke blir like stillestående som sesong 2...

Det var egentlig en av de tingene jeg likte ved den første sesongen. Det var ikke typisk zombie splætt splætt pang pang bare, det blir ofte litt for grunt og urealistisk. Også skjønner jeg ikke hvorfor så mange bitcher om at Lori er kjedelig, jeg liker henne jeg :D Spent på denne sesongen da. Leste hele tegneserien (eller så langt den har kommet) i sommer (puh... over tusen sider eller noe), og hvis de følger plottet litt nå så blir det ikke så veldig stillestående akkurat. Men de har jo ikke fulgt tegneserien så veldig hittil da, så hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Trenger litt tips på noe nytt å følge med på :) Ser for øyeblikket criminal minds, the walking dead, once upon a time, og jeg digger game of thrones og sherlock når de går. Pleide å se house, the mentalist, bones og dexter også, men syns det har tapt seg litt i det siste. Sånn når jula nærmer seg blir jeg helt vill etter kostymedrama, så jeg har sett alt av lark rise til candleford, cranford pluss at jeg har igjen å se siste sesongen av downton abbey. Alt av både filmer og serier av slikt er fint, enten det er sånn trivelig-tralala, eller sånn dyster som Dickens-filmatiseringer.

For å oppsummere: sci-fi, fantasy, kostymeting, god krim: good! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

American horror story så jeg første sesong av, men kom aldri helt i gang med sesong to. Fringe fulgte jeg med på de første tre sesongene, lurer på hvorfor jeg slutta? :icon_confused: Må definitivt sjekke ut mer der. Merlin og Grimm har jeg prøvd ut, men kicka ikke helt. Jeg er vanskelig, jeg vet :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Så første episode av Les Revenants (the returned) i stad, virker veldig lovende! Er laget en hel sesong allerede, så er bare å begynne :D Jeg tror at denne kommer til å bli en av mine all time favoritter om det fortsetter i samme spor.
En blanding av twin peaks, the others osv... en serie der alt kan skje! Fransk er den og, så det er veldig forfriskende egentlig.

Description: Rebound opens in a small mountain community which is rocked to its core when several local people who are presumed dead suddenly re-appear at their homes. Despite having passed away some years earlier, these ghostly characters appear in human form, they have not aged, and they are completely unaware of their own fatality. Determined to reclaim their lives and start over, they slowly come to realize that they are not the only ones to have been brought back from the dead. Their return augers torment for their community when a series of gruesome murders bear a chilling resemblance to the work of a serial killer from the past. This is a homecoming like no other.

Linker her http://watchseries.lt/serie/Les_Revenants

Så også første episode av en ny serie som heter The Hundred, virker sånn passe lovende, men litt for "amerikansk" på en måte, pene ungdommer, klassiske intriger osv, men tror det blir grei underholdning likevel

Description : Set 97 years after a nuclear war has destroyed civilization, when a spaceship housing humanity's lone survivors sends 100 juvenile delinquents back to Earth in hopes of possibly re-populating the planet.


Linker her http://watchseries.lt/serie/The_Hundred

Og enda en ny serie, Believe

Har bare sett en episode, litt vel amerikansk denne og, men har definitivt favoritt-potensiale.

Description : Believe is about an unlikely relationship between a gifted young girl and a man sprung from prison who has been tasked with protecting her from the evil elements that hunt her power.

Linker her http://watchseries.lt/serie/Believe_(2013)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så første episode av "Les Revenants (the returned)" i stad, virker veldig lovende! Er laget en hel sesong allerede, så er bare å begynne :D

En blanding av twin peaks, the others osv... en serie der alt kan skje! Fransk er den og, så det er veldig forfriskende egentlig.

Description: Rebound opens in a small mountain community which is rocked to its core when several local people who are presumed dead suddenly re-appear at their homes. Despite having passed away some years earlier, these ghostly characters appear in human form, they have not aged, and they are completely unaware of their own fatality. Determined to reclaim their lives and start over, they slowly come to realize that they are not the only ones to have been brought back from the dead. Their return augers torment for their community when a series of gruesome murders bear a chilling resemblance to the work of a serial killer from the past. This is a homecoming like no other.

Kan sees her http://watchseries.lt/serie/Les_Revenants

Så også første episode av en ny serie som heter "The Hundred", virker sånn passe lovende, men litt for "amerikansk" på en måte, pene ungdommer, klassiske intriger osv, men tror det blir grei underholdning likevel

Description : Set 97 years after a nuclear war has destroyed civilization, when a spaceship housing humanity's lone survivors sends 100 juvenile delinquents back to Earth in hopes of possibly re-populating the planet.

Kan sees her http://watchseries.lt/serie/The_Hundred

Og så er det Resurrection som nettopp har starta, som er veldig lik Les Revenants, men baserer seg på boka "the returned" av jason mott (som ER en anna historie altså!). Her er det også folk som kommer tilbake etter å ha vært død i x antall år. Bare to episoder hittil, så spent på å se hvor dette går.

(Har ikke sett Les Revenants, men den ser tøff ut, så må vel starte på den :D )

Ellers har jeg sjekka ut pilotepisoden på noen nye serier:

Crisis - en buss med privatskole-elever blir kidnappa, deriblant presidentens sønn

Believe - En ung jente med overnaturlige egenskaper blir jakta på av en kjip organisasjon, og blir beskytta av en ex-con

The Tomorrow People - handler om mennesker som er det neste steget i evolusjonen, og har utvikla telepati osv.

Blir spennende å se hvordan de utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det Resurrection som nettopp har starta, som er veldig lik Les Revenants, men baserer seg på boka "the returned" av jason mott (som ER en anna historie altså!). Her er det også folk som kommer tilbake etter å ha vært død i x antall år. Bare to episoder hittil, så spent på å se hvor dette går.

(Har ikke sett Les Revenants, men den ser tøff ut, så må vel starte på den :D )

Ooh! Den har jeg ikke fått med meg, skal sjekkes ut :D

Jeg så et par episoder av tomorrow people, men synes den var teit, så har ikke sett noe mer. Synes det var så dårlig skuespill, og folk reagerer så dumt på ting liksom, klarer ikke se på slike serier :P

edit: artikkel fra filtermagasin om les revenants http://filtermagasin.no/nar-de-dode-vakner-i-kveld-kommer-les-revenants-til-norske-skjermer/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh! Den har jeg ikke fått med meg, skal sjekkes ut :D

Jeg så et par episoder av tomorrow people, men synes den var teit, så har ikke sett noe mer. Synes det var så dårlig skuespill, og folk reagerer så dumt på ting liksom, klarer ikke se på slike serier :P

edit: artikkel fra filtermagasin om les revenants http://filtermagasin.no/nar-de-dode-vakner-i-kveld-kommer-les-revenants-til-norske-skjermer/

Ja, har bare sett første halvdel av piloten til Tomorrow People, (måtte på jobb) og den er så...amerikansk. Håpa den skulle ta seg opp, men det høres jo ikke sånn ut fra det du sier.

Jeg er litt desperat etter noe nytt å bli forelska i nå, altså, seriemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har bare sett første halvdel av piloten til Tomorrow People, (måtte på jobb) og den er så...amerikansk. Håpa den skulle ta seg opp, men det høres jo ikke sånn ut fra det du sier.

Jeg er litt desperat etter noe nytt å bli forelska i nå, altså, seriemessig.

Ja jeg og, men tror den franske blir en innertier hos meg iallefall :D Også har jo sesong 2 av bates motel begynt nå! :D Og sesong 3 av girls.

Glemte forresten en annen serie jeg har begynt å se på, Helix. Litt amerikansk og forutsigbar på endel punkter, men likevel veldig spennende synes jeg. Litt treig i begynnelsen, men tar seg opp.

http://www.tvmuse.com/tv-shows/Helix_35457/

  • Helix is an intense thriller about a team of scientists from the Centers for Disease Control who travel to a high-tech research facility in the Arctic to investigate a possible disease outbreak, only to find themselves pulled into a terrifying life-and-death struggle that holds the key to mankind’s salvation or total annihilation.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt tips på noe nytt å følge med på :) Ser for øyeblikket criminal minds, the walking dead, once upon a time, og jeg digger game of thrones og sherlock når de går. Pleide å se house, the mentalist, bones og dexter også, men syns det har tapt seg litt i det siste. Sånn når jula nærmer seg blir jeg helt vill etter kostymedrama, så jeg har sett alt av lark rise til candleford, cranford pluss at jeg har igjen å se siste sesongen av downton abbey. Alt av både filmer og serier av slikt er fint, enten det er sånn trivelig-tralala, eller sånn dyster som Dickens-filmatiseringer.

For å oppsummere: sci-fi, fantasy, kostymeting, god krim: good! :thumbs:

The Tudors! Det er en av mine all-time favoritter! :D

Og Firefly (sci-fi), Doctor Who (sci-fi), The Escape Artist (bare tre episoder på 1,5t, men fantastisk serie (krim)), Broadchurch (fantastisk krimserie).

Det jeg kommer på i farta :)

RED: Og Suits! Og The Guardian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg og, men tror den franske blir en innertier hos meg iallefall :D Også har jo sesong 2 av bates motel begynt nå! :D Og sesong 3 av girls.

Glemte forresten en annen serie jeg har begynt å se på, Helix. Litt amerikansk og forutsigbar på endel punkter, men likevel veldig spennende synes jeg. Litt treig i begynnelsen, men tar seg opp.

http://www.tvmuse.com/tv-shows/Helix_35457/

  • Helix is an intense thriller about a team of scientists from the Centers for Disease Control who travel to a high-tech research facility in the Arctic to investigate a possible disease outbreak, only to find themselves pulled into a terrifying life-and-death struggle that holds the key to mankind’s salvation or total annihilation.

Ja, har sett de firste første episode av Helix, liker det helt okey, men det er ikke den altoppslukende greia jeg egt ønsker meg. :P

Nå som True Detective er ferdig vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...