Gå til innhold
Hundesonen.no

Flinke toya


Toya

Recommended Posts

i dag kjøpte jeg sånn potesaks, og jeg hadde venta stor motstand fra min vesle jente...

i og med at hun er kjempe kilen under potene, og jeg skulle jo klippe håret mellom potene der...

så jeg manna meg opp, ropte " kom toya"

toya kom som ett skudd, siden det var rett etter at jeg hadde kommet hjem fra by turen... ( hu er mammadalt deluxe)

og lot henne snuse på saksa, så satte jeg meg ned på gulvet og ba henne om å dekke ved siden av meg.

hu gjør det, og jeg tar tak i labben hennes, og begynner å klippe, og blir overasket over hvor lett det går, hu sier ikke noe, protesterer ikke en gang på forlabbene, men når mamma kom t bakbeina, så blei det andre boller, da rykket det litt i beinet ett par ganger..

men alt i alt så var toya kjempe flink...

bra stolt av henne nå ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den opplevelsen for noen dager siden jeg også, må gjøre klar til utstilling kan skjønne. Ventet meg ville protester, men Mona lå fint. Samme som Toya, litt rykking på bakbeina.

Finnes det sakser som er spesielt til potene? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den opplevelsen for noen dager siden jeg også, må gjøre klar til utstilling kan skjønne. Ventet meg ville protester, men Mona lå fint. Samme som Toya, litt rykking på bakbeina.

Finnes det sakser som er spesielt til potene?  :?

japp... det er sakser som er butt isteden for spiss...

så man ikke kan stikke de med saksa hvis du skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...