Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpesosialisering i Akershus


Ballong
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Finner ut et sted som passer for alle! Morsomt at så mange ønsker å være med da, da blir det ekstra morsomt.

Min liker store hunder (har i allefall likt de han har møtt), så ikke noe problem.. Den eneste hunden han har vært redd for var en Shetland sheepdog, hehe, så fint hvis noen sånne kan være med og gjø

Så flott! Da er vi to stk i allefall, hehe! Får avtale tidspunkt og sånn etterhvert, håper flere hopper på og blir med på treff!

Så gøy :D Jeg er fleksibel ift møteplass i alle fall. Jeg bor på Ås, men er mye på Lørenskog i helgene. Kan også treffes i Oslo-området!

Passer fint at det er mange små raser, så får de små herjet på eget nivå :P

Men hadde vært fint med eldre og større valper og, kanskje? Heidi med Maya f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil, jeg vil! Men jeg og hundene kommer ikke til Ås før i februar da.. Og valpen min er visst ikke så liten lenger heller, hun er 7 mnd da! Men valper har da ikke vondt av å hilse på en veldig snill og stabil ung malamute vel :innocent:

Det tror jeg valpene har veldig godt av, jeg! Nytter ikke å bare henge med kidza heller. Man må treffe de store fjortisene litt og :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en papillonvalp på 8 uker som gjerne kunne trengt litt sosialisering etterhvert, så dette hadde vært veldig ønskelig! Bor i Ås. :)

Kult! Da er det jo ikke store forskjellen på våre papillons. Min er nå 7 uker :) Og vi bor også i Ås!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Om noen små valper vil sosialiseres med stor snill hund så er det bare å si ifra :) Tesh er riktignok bare ett år, men er veldig snill og forsiktig med små hunder og valper =)

Mindre valp vil sosialisere med stor valp! Mayah er litt pingle på store hunder :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har antakelig vis skole mandag, onsdag og torsdag fremover, men har "fri" de øvrige dagene. Søndager funker fint f.eks.

Foreløpig er min så lita og "baby" at det ikke haster, men jeg tenker at hun har godt av å sosialisere fra begynnelsen av allikevel. Marion her inne har sheltievalp på ni uker, så kanskje hun er med og?

Ås passer jo veldig fint for oss, da. Men hvis folk har andre ønsker er det bare å skyte inn!

Og jeg tenker - en hund er en hund på mange måter, så jeg er i alle fall ikke fremmed for å slippe til også store hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...