Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpesosialisering i Akershus


Ballong
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Finner ut et sted som passer for alle! Morsomt at så mange ønsker å være med da, da blir det ekstra morsomt.

Min liker store hunder (har i allefall likt de han har møtt), så ikke noe problem.. Den eneste hunden han har vært redd for var en Shetland sheepdog, hehe, så fint hvis noen sånne kan være med og gjø

Så flott! Da er vi to stk i allefall, hehe! Får avtale tidspunkt og sånn etterhvert, håper flere hopper på og blir med på treff!

Hmm, si det! Kanskje et sted de kan få løpe litt løse? Det er jo en del skog her i Lørenskog, men er jo en del folk i lysløypene. Er en liten skog ved meg det aldri er folk, men den er ikke stor, så da blir det jo mest at de får løpe og leke uten mye gåing. Vet ikke om dere vet om noen fine steder evt? Jeg vil helst fra 13.00 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 er fint for meg og :) men sted er verre.. Hm. Litt usikker på om jeg har tilgang til bil, så greit om det ikke er veldig langt å gå fra Hanaborg :P Skall jeg ha med Chessea hvis hun er hjemme? Eller bare mini? Chessea er i alle fall snill og ukomplisert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på skårer, 411 stopper rett ved skogen(skåreråsen heter stoppestedet). Evt kan du ta 363(går fra Lørenskog stasjon ihvertfall) og gå av på rolvsrud. Ca 5 minutter å gå derifra og opp en bakke. Er det noen steder ved Haneborg da? Jeg har heller ikke bil, så avhengig av buss :-) Hvis der vil søke opp noen adresse, så bor jeg i skårerlia 16, 1473 Lørenskog. Det er mulig å parkere ved Skårer Kirke, mener det er 4 timers gratis parkering, ellers har vi en parkeringsplass som vi ikke bruker. Maria: Bare å ta med Chessea for min del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert da ses vi 15.00! Skal vi bare ta det ved skogen ved meg da? ;) Kan prøve å forklare!

kart.jpg

Okey, skogen ligger mellom Metro kjøpesenter, og triaden storsenter. Dere kjører mot skårer hele veien. Når dere kommer til en stoooor rundkjøring kjører dere fortsatt mot skårer, og følger veien rett frem, da kjører dere strekningen mot triaden kjøpesenter, men ca halveis er det skiltet til venstre ''Skårer, skårer kirke, Åsen skole eller lig'' ta av her. Da er det en bakke, og når dere er på toppen av bakken er det en vei til venstre og en til høyre. Dere kan parkere til høyere, det er skiltet til ''Skårer kirke'', jeg kan møte dere der, så kan vi gå samlet inn til skogen. Man kan kjøre fra triaden og mot metrosenteret også, så da blir det altså motsatt vei :D Bare følg skiltene jeg nevnte, så finner dere nok frem! :jump:

Hvis dere har GPS så er adressa til Skårer Kirke: Løkenåsveien 35, 1473 Lørenskog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...