Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2012!


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hurra Hurra Hurra! Jeg kan skrive i denne tråden Denne her la seg i veska mi og ville bli med meg hjem!

Da har vi hund i huset igjen!

Jeg slenger meg inn her jeg, hurra for det! Ah, sukk

Posted Images

Mmmm, mnei - greier ikke helt å se for meg 2ne med krøllert altså :D.

Det går bra det, Siri, det er datterbarnet som skal ha seg krøllert :P

Hvis du virkelig vil slite med å se for deg noe, så kan du jo se for deg meg med en brun eller aprikos toypuddel, for det er den slags krøllert jeg ønsker meg til meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg faktisk, for jeg har sett henne dille og dulle med Stina :P:lol:

Jomen det er en ting å dille og dulle - noe helt annet om det passer :lol:.

Det går bra det, Siri, det er datterbarnet som skal ha seg krøllert :P

Men den blir jo litt din også - og jeg vedder ganske mye på at det er DU som kommer til å dukke opp på treninger for å trene krølledyret :P.

Hvis du virkelig vil slite med å se for deg noe, så kan du jo se for deg meg med en brun eller aprikos toypuddel, for det er den slags krøllert jeg ønsker meg til meg :lol:

Aprikos toy faktisk... sliter litt der ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at med den skrivemåten var ikke det det første jeg tenkte på ;)

Hvis jeg ikke tar alvorlig feil er det riktig stavemåte på tysk???? :icon_confused: Rasen kommer jo fra et tysk-talende land, og derfra kommer vel Jägermeister også :D :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal av å vente :( Til helgen skal vi besøke oppdretter og valpiser, men det er jo eeevigheter til helgen :(

Men dersom vi liker valpisene, mammahund, oppdretter og stedet, så blir jeg stabyhounvalpeeier første helgen i mars! :D:D

Så spennende med sjelden rase da! :D Må oppdatere oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar alvorlig feil er det riktig stavemåte på tysk???? :icon_confused: Rasen kommer jo fra et tysk-talende land, og derfra kommer vel Jägermeister også :D :D

Awww, hadde håpet det var pga sistnevnte jeg :) Et vennepar av brodern hadde en katt som het Whiskey, den hadde nemlig falt oppi et glass med whiskey som liten =D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med sjelden rase da! :D Må oppdatere oss!

Absolutt! Ja, jeg skal huske på å ta noen bilder og oppdatere når jeg kommer tilbake derfra:) Vi står som nummer 3 av 4 på tispelista, så det er to som skal velge før oss. Jeg er spent på om de har valgt enda, eller om de gjør de da vi henter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg faktisk, for jeg har sett henne dille og dulle med Stina :P:lol:

:D Stina er fin, henne :ahappy:

Jomen det er en ting å dille og dulle - noe helt annet om det passer :lol:.

Klart det passer. Jeg skal jo bli sånn gæern hunde&kattedame, må dille og dulle da :aww:

Men den blir jo litt din også - og jeg vedder ganske mye på at det er DU som kommer til å dukke opp på treninger for å trene krølledyret :P.

Det tviler jeg på at jeg får lov til, datterbarnet er svært opptatt av at det er HENNES hund. Jeg kan aller nådigst få låne henne om et par år for å lage meg min egen krøllert, har jeg fått beskjed om :lol:

Aprikos toy faktisk... sliter litt der ja :lol:

Aprikos, brun, rød eller hvit toy. Syns 3-4 kg hund høres helt ut som meg, jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun skal ha hund, ikke frukt?

For det hunden er farget som en frukt :lol:

(sier hun med sin sjokoladebrune hund) Nei jeg kan faktisk ikke forklare det, men jeg tror ikke 2ne og aprikos passer sammen. Rett og slett. Alle andre fargene på puddel ser jeg 2ne sammen med. Men den ikke den aprikose *flirer* Logisk? Nei :P

Sorry 2ne :aww:

(ser ikke meg selv med en svart AK heller, det er HELT feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så høres aprikos bare helt feil ut :lol: Vet ikke hvorfor...

Fordi hun skal ha hund, ikke frukt?

For det hunden er farget som en frukt :lol:

(sier hun med sin sjokoladebrune hund) Nei jeg kan faktisk ikke forklare det, men jeg tror ikke 2ne og aprikos passer sammen. Rett og slett. Alle andre fargene på puddel ser jeg 2ne sammen med. Men den ikke den aprikose *flirer* Logisk? Nei :P

Sorry 2ne :aww:

(ser ikke meg selv med en svart AK heller, det er HELT feil)

Altså. Dama som har en brun hund som kalles rød, eller dama som har en brun hund som kalles sjokolade, skal ikke disse noen fordi de syns at aprikos er en fin farge på hund :aww:

spookiefot.jpg

4liten.jpg

brukslagret1liten.jpg

Skjønner ikke problemet med å se meg med aprikos poodledoodle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Dama som har en brun hund som kalles rød, eller dama som har en brun hund som kalles sjokolade, skal ikke disse noen fordi de syns at aprikos er en fin farge på hund :aww:

spookiefot.jpg

4liten.jpg

brukslagret1liten.jpg

Skjønner ikke problemet med å se meg med aprikos poodledoodle :D

De så mye bedre ut enn de jeg har sett før da. De jeg har støtt på har vært ekstremt tynnpelset og "gjennomsiktige".

Og til brunfargen som ikke er brun *snurt* Så det så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Altså. Dama som har en brun hund som kalles rød, eller dama som har en brun hund som kalles sjokolade, skal ikke disse noen fordi de syns at aprikos er en fin farge på hund :aww:

spookiefot.jpg

4liten.jpg

brukslagret1liten.jpg

Skjønner ikke problemet med å se meg med aprikos poodledoodle :D

Hehe jeg syns aprikos er en fin farge på puddel jeg (til tross for teit fargenavn :P ). Grå er enda finere da!

Edit: Også hvisker jeg veldig stille at det finnes en bitteliten mulighet for at det blir valp på meg også i 2012. Kanskje, muligens, hvisomatte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så mye bedre ut enn de jeg har sett før da. De jeg har støtt på har vært ekstremt tynnpelset og "gjennomsiktige".

Og til brunfargen som ikke er brun *snurt* Så det så..

Må velge oppdretter med omhu vettu :P Se, nesten rød aprikos:

april11bliten.jpg

Men joda, de kan bli ganske bleike også:

keya_19_months_3.jpg

Får vel drive litt reklame også da, jeg stjeler bildene fra kennel Engine, og hadde det ikke vært for at datterbarnet mente så innmari mye om hva slags farge hennes hund skal ha, så hadde jeg lett bestilt en derfra :D

Therese:

Jeg liker de grå og jeg! Masse fine poodledoodles :D

onas.jpg

Se på de søte grorud-palmene da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Også hvisker jeg veldig stille at det finnes en bitteliten mulighet for at det blir valp på meg også i 2012. Kanskje, muligens, hvisomatte....

Da må det være lov å si hvilken rase det blir :aww:

Jeg kjenner at jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha valp i år *ler*

For min del så håper jeg at det er noen år til jeg trenger å kjøpe flere hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Da må det være lov å si hvilken rase det blir :aww:

Jeg kjenner at jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha valp i år *ler*

For min del så håper jeg at det er noen år til jeg trenger å kjøpe flere hunder :)

Rase er i såfall veldig enkelt å tippe :aww: Man er fornøyd med det man har. Men det er bare kanskje, hvisomatte enda :whistle:Så egentlig hvisker jeg dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Også hvisker jeg veldig stille at det finnes en bitteliten mulighet for at det blir valp på meg også i 2012. Kanskje, muligens, hvisomatte....

Du må ikke editere sånne ting i grått :o Men wee! Så morsomt! :D

For min del så håper jeg at det er noen år til jeg trenger å kjøpe flere hunder :)

For min del så håper jeg at jeg ikke trenger å kjøpe noen ny hund på de neste 10 årene. Jeg har hatt valp/unghund konstant siden 2004, jeg. Man blir faktisk lei det.

Sølvfarget er stilig :wub: Men så har jeg en ting for blå/grå hunder.

De er kjempestilige :ahappy: Men igjen - sært datterbarn *sukk*

Menmen, svart eller tiiiiger hadde jo vært eeenda kulere! :D:P Neida, bare tuller jeg. Gleder meg til du får krøllerten, da skal Ida og jeg koooosemose. :D

Det blir svart her da :P En svart en med krøller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...