Gå til innhold
Hundesonen.no

Crash Test Toys - solide hundeleker


Irenen
 Share

Recommended Posts

Jeg er med dersom vi samler oss en gjeng å bestiller ilag :) Jeg har ikke paypal konto eller er nå særlig flink på å bestille fra utlandet, så må iallefall ha noen andre som kan det der mer enn meg :)

Jeg kunne også tenkt meg å bestilt sammen med noen men har samme problem når det kommer til paypal og utenlandsbestilling :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvilke priser den canadiske nettsiden opererer med, men Agilityshop.no selger også mye Crash Test Toys :) De holder til i Stavanger. Har kjøpt noen slike leker fra dem og de er de mest holdbare drakamplekene jeg har prøvd så langt.

http://agilityshop.mamutweb.com/Shop/List/Crash-Test-Toys/250/1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvilke priser den canadiske nettsiden opererer med, men Agilityshop.no selger også mye Crash Test Toys :) De holder til i Stavanger. Har kjøpt noen slike leker fra dem og de er de mest holdbare drakamplekene jeg har prøvd så langt.

http://agilityshop.mamutweb.com/Shop/List/Crash-Test-Toys/250/1

oi for noen priser :P

de skal ha 280 kr for en leke jeg betaler 97 for fra canada :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
6 hours ago, Ane said:

Noen som vet om man forsatt får kjøpt leker direkte fra crash test toys? Jeg finner de ingen steder på nettet. Er de sluttet? :o @Anette Kanskje du vet?

 Virker som sunket i jorden, prøvde å finne igjen websider osv før jul men var borte da også. Agilityshop har såvidt litt igjen, kreativhund er tomt for det de hadde.

Er det en spesiell leke du savner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...