Gå til innhold
Hundesonen.no

NYE bilder av medlemmene!


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som de fleste andre her inne er jeg og stort sett bak kamera, også hater jeg å bli tatt bilde av så da finnes det ikke så mange av meg. Riktignok et par år gammelt, men jeg ser vel egentlig

KarpeSkrotum: Pft du har ingenting å stille opp med!

Tatt i høst av AnetteH. Det er vel egentlig ganske beskrivende av meg selv. Full av strå etter å ha lekt rundt med hundene i gresset, og med barnelue på hodet. (T-Rex lua mi er kulest i verden, for d

Posted Images

Jeg så det bildet tidligere og tenkte at hun var jammen kul på håret! :P

Haha, takk! Litt snillere verson det der.

Jeg så det også og hun virket så kjent/lignet på noen jeg har sett, men tok det ikke med det samme - men nå så jeg det - ligner litt på en yngre Kelly Osbourne :D

:lol:

En MYE penere versjon (enn KO) må jeg få legge til (forhåpentligvis uten å få kjeft av samboer :P ).

:lol:

:angry: :twisted::argue: !

Hehe.. Neida, jeg er helt enig! Jeg likte forøvrig også sveisen! :thumbs:

Takk folkens! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det finnes et bilde av meg uten en hund eller to, elller tre på.

Eller i det aller minste en ponni.

Men sånn ser i hvertfall jeg ut:

IMG_2684-1.jpg

Meg og Gåttfred på utstillingsferie i påsken 2011.

299119_10150358035765406_594890405_10374778_2187684_n.jpg

Meg og Gåttfred på utstilling på hjemmebane i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Skyt meg hvis du vil, men jeg føler jeg må si at jeg synes du har blitt utrolig flott, Lill! :D

(og det rimte visst...!)

Åå, tusen takk Maria- Det er veldig hyggelig å høre sånt, jeg har jobbet mye det siste året så det ER veldig hyggelig og godt å høre når folk sier sånt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg er dobbelt så gammel som mange her ser det ut til, men jeg hiver meg ut på dypt vann likevel og poster et bilde. Bildet er fra juni i fjor. Nettopp fyllt 44...

Beklager dustebilde, men jeg har ikke noen "normale" bilder liggende, hehe :D Jeg var alene hjemme og trengte et profilbilde så jeg måtte improvisere og ta bildet selv ved å holde kameraet fra meg på strak arm. Det ble noen bomskudd. Vet ikke helt hvorfor akkurat dette måpe-bildet overlevde sletteprosessen, men... :D

a-self-portrait.jpg?w=630&h=420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill: jeg syntes også du ser ut som du har gått ned masse! :)

Ozzy: Veldig fin på det andre bildet med håret oppover, jeg syns du kledde det mye bedre enn den store panneluggen. Litt mer liv i håret!

Jo takk. :) Går til vanlig med håret bakover. Men får innfall i ny og nè hvor jeg impulsklipper pannelugg :P Blir lei den i løpet av noen uker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en god del folk som veit hvordan jeg ser ut, men skader da ikke å legge ut et par bildet uansett :)

Tatt for et par år siden (herregud så fort tida går...), men ser vel sånn ca sånn ut nå også

Meg-1.jpg

Og så får jeg vel legge ut et bilde av typisk hunde-Marianne :P Bildet tatt av SiriE på Sonenmesterskapet i høst :)

20110926-164117-089.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så aktiv på sonen lenger som jeg var for noen år tilbake. Men er ofte inne å leser. Og slenger inn en kommentar nå og da. Så slenger inn et par bilder av meg, med hundene jeg har nå.

post-52-0-39844300-1332448497_thumb.jpg

Man ser hvem av hundene som har mest frempå å tror at alle digger han ja.. Abby var litt redd for sakko sekken vi lå på og Tequila synes det rett og slett begynte å bli kjedelig å være hos fotografen!

post-52-0-57703700-1332448514.jpg

I ringen med valpen min i sommer. Ser veldig konsentrert her gitt.

post-52-0-80038700-1332448538_thumb.jpg

Nydelige prinsessa mi er så fotogen!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt her og lekte meg i photoshop på et bilde av meg selv, og siden bilder av meg selv forekommer SVÆRT sjeldent så tenkte jeg at jeg kunne vel vise det her.

Meg og blåtungeskinken som var i avisa forrige uke, han som ble funnet i Botanisk Hage. Han er så kul at jeg nesten dør på meg. :wub:

6870109204_5064c44f71_c.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var et herlig bilde, Cams! :ahappy:

Jobber du i reptilparken i Oslo? Der har jeg ikke vært, bare i den i Charlottenberg. Trege Madammen :icon_redface:

Takk!

Ja, jeg jobber i reptilparken ja. :) Trivelig liten park som er verdt et besøk.

Charlottenberg har jeg hatt mye kontakt med, men de gikk desverre konkurs forrige høst. :( Veldig, veldig trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...