Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil være med å trene i Rogaland?


Arielle
 Share

Recommended Posts

Hei.

vI har 2 bc'er og masse sauer. Jeg savner noen å trene med, så har du lyst å trene hunden din på sau så er du/dere hjertelig velkommen til oss. Det er mine svigerforeldre sin gård men den minste bc tispa der er mi og hun er ca 1 år. Jeg står også for treningen av elstemann som nå begynner å bli godt oppi årene. Sauene er så og si mine og er tilgjengelige for meg døgnet rundt, året rundt :) Vi har flate marker, både store og små, vi har utmark i all slags mulig terreng som det kan trenes på. Vi har også små innhegninger for helt ferske hunder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Heihei!

jeg er muligens ganske interresert i å være med å trene. Bor for øyeblikket i Alta, meen når eg kjem heim til Jæren igjen rundt mai engang. Kan eg kanskje være med på noen treninger :] .

Har ei Border collie tispe, som er trent minimalt på sau. Men har veldig lyst å gjete:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

jeg er muligens ganske interresert i å være med å trene. Bor for øyeblikket i Alta, meen når eg kjem heim til Jæren igjen rundt mai engang. Kan eg kanskje være med på noen treninger :] .

Har ei Border collie tispe, som er trent minimalt på sau. Men har veldig lyst å gjete:)

Så kjekt! :) Hadde vært kjekt å ha noen å trene med :) Bare skrik ut når du kommer hjem.

Send meg en PM når du har kommet hjem så er du hjertelig velkommen til å trene med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Heihei. Er tilbake på jæren igjen. Dersom du forsatt ønsker noen å trene med, så hyl ut! :) . Hadde vore kjekt og laget ulike fellestreninger etc i tilegg til å bare trene alene osv ;O) .

PS; kan også sende meg mail på silje_labby@hotmail.com . (Er ikke så ofte innom forumet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...