Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

  • 3 months later...

I helgen fikk jeg æren av å hilse på Veli :) Kjempe herlig hund :ahappy: Jeg følte meg litt stolt som plukket henne ut blant alle de 20 ett eller annet kelpiene tilstede :aww: Første hunden jeg gikk bort til og spurte hvilken kennel var fra, og neimen meg så hadde jeg ikke rett, det var en DeepEyes hund :ahappy: Litt bilder av den skjønne damen :)

DeepEyes Clash Of Kings (Geo) og DeepEyes Dance With Dragons (Veli)

8281266035_de63f3164d_z.jpg

8282322592_77d8622ddd_z.jpg

8282322410_77f73c82db_z.jpg

8281265641_dec2e5b1d8_z.jpg

8282322214_d3ea7bfb9c_z.jpg

8282322106_0b9ba8f0ac_z.jpg

8282321918_2a645e16e3_z.jpg

8282321776_326569511d_z.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun synes jeg minnet om Dany. Men hun ser ut som hun er litt kraftigere bygget sånn all over enn min lille strek :P
Fine bilder av begge to! Jeg spurte akkurat etter Veli, så det var artig å få sett bilde av henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så moro å se bilder av Veli også! Syntes hun og Geo så veldig ut som snytt ut av samme nesa liksom (hvor ekkelt høres ikke det ut..), mens Dany er liksom snipe-musa til Marvin og ser sånn ut også på en måte (finnes ikke noe så søtt som snipe-muser altså!) :lol: Blir kjempespennende med MH-en til våren!

Og kjempeflotte bilder MegaMarie! Håper du er på Bjerke og/eller Lillestrøm sånn at du kan ta flotte bilder av Strider og Shy også! (For de er sinnsykt pene de også altså!!! :P )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...