Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Håper de som skal ha henne er flinke til å sende inn bilder til deg etter hvert, for jeg er spent på hvordan hun blir som voksen. Og jeg gleder meg til sonisene henter hjem kelpiegalningene sine, sånn at jeg kan snike meg på besøk! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Guest Jonna

Får'ke sett. :( Men de er søte læll!

De ligger i bloggen også :)

Nå har Summer, Arya, Tyrion og Dany hatt alene tid i kjelleren ettersom det var for kaldt til å herje ute syns de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg på at Jeanette skal oppdatere hjemmesiden sin ferdig - men jeg hadde såååå rett når jeg gjettet hvilken Jeanette kom til å ha som for-tispe!

Og grattis Ingvild og Marvin! Heldiggriser! Dere kan bare sååå glede dere altså... Dere skal igang med en av de mest spennende reisene i verden, livet med en liten kelpie.. Og den reisen bare fortseter og fortsettter. Nå får dere komme igang med egne tråder under min hund!

Edit:sånn for ordens skyld, Jeanette har opdatert litt under breeding Deepeyes III. Men hun er treig altså.. Ikke oppdatert alt enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Nå venter jeg på at Jeanette skal oppdatere hjemmesiden sin ferdig - men jeg hadde såååå rett når jeg gjettet hvilken Jeanette kom til å ha som for-tispe!

Og grattis Ingvild og Marvin! Heldiggriser! Dere kan bare sååå glede dere altså... Dere skal igang med en av de mest spennende reisene i verden, livet med en liten kelpie.. Og den reisen bare fortseter og fortsettter. Nå får dere komme igang med egne tråder under min hund!

:lol: Du MÅTTE inn å snike!

Arya (rosa) blir min deleie/halvför hund (til en snik sonis, tidlgiere på fulltid *ler*). -DeepEyes Song Of Ice And Fire III

Dany (hvit) blir Marvin her inne sin. - DeepEyes Dream Of Spring III

Tyrion (prikkete/normal pelset) blir Ingvild sin. - DeepEyes Clash Of Kings III

Asha (stripete) skal eier og oppdretter av pappaen til kullet ha, så den flytter til Sverige. DeepEyes Dance With Dragons III

Summer (blå/rikhåret) flytter til Biri/Hamar. - DeepEyes Game Of Thrones III

Meera (lilla/rikhåret) flytter til Follo. - DeepEyes Winds Of Winter III

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og grattis Ingvild og Marvin! Heldiggriser! Dere kan bare sååå glede dere altså... Dere skal igang med en av de mest spennende reisene i verden, livet med en liten kelpie.. Og den reisen bare fortseter og fortsettter. Nå får dere komme igang med egne tråder under min hund!

Tror du jeg gleder meg eller? Jeg er i ekstase! Tenk alle de artige årene jeg har framfor meg da! :D

Min hund-tråd og oppdatering av hjemmeside blir det når jeg kommer hjem til Ås og har et litt mer praktisk verktøy enn iPad tilgjengelig. Den er ikke akkurat egnet til å skrive mange tanker på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg på at Jeanette skal oppdatere hjemmesiden sin ferdig - men jeg hadde såååå rett når jeg gjettet hvilken Jeanette kom til å ha som for-tispe!

Og grattis Ingvild og Marvin! Heldiggriser! Dere kan bare sååå glede dere altså... Dere skal igang med en av de mest spennende reisene i verden, livet med en liten kelpie.. Og den reisen bare fortseter og fortsettter. Nå får dere komme igang med egne tråder under min hund!

Edit:sånn for ordens skyld, Jeanette har opdatert litt under breeding Deepeyes III. Men hun er treig altså.. Ikke oppdatert alt enda..

Tusen takk, jeg gleder meg villt! Nå kommer de tre neste ukene til å gå fryktelig sakte, så jeg får bare få tiden til å gå fort med mye pakking. Det føles så sykt riktig at en kelpiefrøken skal hjem til meg, og det blir skjønne Dany :heart:

Jeg er så heldig!

:lol: Du MÅTTE inn å snike!

Arya (rosa) blir min deleie/halvför hund (til en snik sonis, tidlgiere på fulltid *ler*). -DeepEyes Song Of Ice And Fire III

Dany (hvit) blir Marvin her inne sin. - DeepEyes Dream Of Spring III

Tyrion (prikkete/normal pelset) blir Ingvild sin. - DeepEyes Clash Of Kings III

Asha (stripete) skal eier og oppdretter av pappaen til kullet ha, så den flytter til Sverige. DeepEyes Dance With Dragons III

Summer (blå/rikhåret) flytter til Biri/Hamar. - DeepEyes Game Of Thrones III

Meera (lilla/rikhåret) flytter til Follo. - DeepEyes Winds Of Winter III

Tusen takk! :bananas::jump: Jeg gleder meg utrolig mye. I natt fikk jeg nesten ikke sove, drømte om kelpisbebiser i hele natt og våknet kl 06.30 av at et brunt lite ekorn på netthinnen. Lå og dro meg til kl 07, men da klarte jeg ikke mer. Jeg var lys våken.

Og i natt kommer jeg ihvertfall ikke til å sove :baby:

Tror du jeg gleder meg eller? Jeg er i ekstase! Tenk alle de artige årene jeg har framfor meg da! :D

Min hund-tråd og oppdatering av hjemmeside blir det når jeg kommer hjem til Ås og har et litt mer praktisk verktøy enn iPad tilgjengelig. Den er ikke akkurat egnet til å skrive mange tanker på. ;)

Grattis med vakringen! :bananas: Jeg gleder meg til å treffes med kelpisene våre i fremtiden :D

Nå har jeg mye å tenke på nå! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også så rett (hvorfor sa jeg ikke noe på forhånd?) :D

Jeg tenkte Arya til Jeanette / fôrvert, Tyrion til Ingvild og Dany til Marvin. De andre har jeg jo ikke så mye forhold til enda, men gleder meg til å bli kjent med dem også etterhvert. :)

Gratulerer :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer noen av de til å beholde de veldig fine navnene sine, tro...?

Jeg syns Tyrion er et veldig vakkert navn, men tunga mi slår krøll på seg av bokstaven R i hundenavn, og i alle fall av engelsk R, så her i gården blir det nok navnebytte rett og slett av praktiske årsaker. Jeg er avhengig av å ha et navn som er totalt uproblematisk å si for en stakkars trønder. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Tyrion er et veldig vakkert navn, men tunga mi slår krøll på seg av bokstaven R i hundenavn, og i alle fall av engelsk R, så her i gården blir det nok navnebytte rett og slett av praktiske årsaker. Jeg er avhengig av å ha et navn som er totalt uproblematisk å si for en stakkars trønder. :P

Bytt dialekt da vel :D :D

(hvis Tyrionen din har lyst til å bli sosialisert med en lappetass i sommer så har i hvertfall lappetassen sin eier veldig lyst fordi lappetassen sin eier er veldig veldig forelska i kelpier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Tyrion er et veldig vakkert navn, men tunga mi slår krøll på seg av bokstaven R i hundenavn, og i alle fall av engelsk R, så her i gården blir det nok navnebytte rett og slett av praktiske årsaker. Jeg er avhengig av å ha et navn som er totalt uproblematisk å si for en stakkars trønder. :P

Da foreslår jeg "Imp" :aww: Ingen vanskelige R'er i det hele tatt :P

Gratulerer med de små til både deg og *Marvin* - og jeg mistenkte hvem du skulle ha allerede når vi var hos deg på fotoshoot, JeanetteH :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jeg si jeg er veldig fornøyd med at den lille shiba-wannabe'en Dany som kom MEGET godt overens med meg er den som skal få komme til Marianne! :wub:

Hun har ligget i fanget hos oss begge, og da hun var hos meg lå hun der med bollemagen i været og koste seg :wub:

Kanskje det er mulighet for et siste Dany-besøk før henting også.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...