Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Guest Jonna

Her skjer det mye på kort tid - nå kan de plutselig bevege på seg, jo! Om ikke alltid like frivillig og kontrollert. :lol:

Er det flere som har begynt å glippe med øynene ennå?

Er flerer som glipper med øynene nå ja. Så jeg tipper det er flere pr øyner i morgen til en ukes bildene. Bare håper det er fint vær da også så det blir mye lys inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan uttaler du Arya? Jeg har ikke sett serien så aner ikke hvordan de sier det der, men han som leser lydboka mi sier [Ariya]. Er det den måten du tenker eller er det mer som Arja?

Alt man skal lure på. :lol: Så nydelige dem er :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig - den gjengen med smale øyne minner om en gjeng små fylliker dagen derpå :lol:

Arya og Tyrion ser ut å være omtrent like store? Og er det Arya som ligger på puppen og triller rundt uten å slippe tak på puppen en eneste gang?

Nei, nydelig gjeng .. crazy allerede liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

er de så ulike i brunnyansene som det ser ut her?

snart blir det noen rampunger ut av dem. Moro å følge kullet ditt som er så og si jevngamle med mine!

Ja det er litt brunnyanser, og litt blitz ikke blitz ;)

Jeg har to jeg tror er rød som bestemoren, men jeg kommer til å registrer alle som brune. Rett og slett pga man egentlig ikke vet hvilken nyanse de beholder før de har fått voksen pels og du ser underpelsen.

Ja det er morro å se utviklingen, jeg vil tro at SH og AK har ett litt likt aktivitetsnivå og utvikling. AK valper har ganske tidlig kroppkontroll og utvikler seg ganske "fort".

Mine har forresten fått smake V&H de to siste dagene, og jeg kommer til å fortsette med det. De får "servert" det svist hvor V&H ikke er mer enn litt større enn en ert. De blir helt tussete :lol: Jeg holder meg til det fram til helge så skal de få smake oppbløtet valpeför fredag tenker jeg. Ormekur må vel også gies i løpet av helgen.

V&H har magene deres taklet uten noe problem.

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser fremdeles ut som en gjeng som har hatt verdens våteste natt på byen :lol:

For noen fjes altså.. men jeg synes nesten man kan se forskjeller på dem allerede (eller kanskje det bare er tilfeldig). Og så har de fått halsbånd jo! Meera ser ut til å ha arvet Striders halsbånd. Moro da, nesten som sånne dåpskjoler som går i arv i familier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

De ser fremdeles ut som en gjeng som har hatt verdens våteste natt på byen :lol:

For noen fjes altså.. men jeg synes nesten man kan se forskjeller på dem allerede (eller kanskje det bare er tilfeldig). Og så har de fått halsbånd jo! Meera ser ut til å ha arvet Striders halsbånd. Moro da, nesten som sånne dåpskjoler som går i arv i familier!

:lol: Ja de går i arv. Desverre er Harly sitt grønne borte, så jeg må skaffe ett nytt grønnt. Det grønne jeg har er kjempe dårlig, stivt og ekkelt med borrelås.

Tyrion har fått det grønne (som ikke er kamo for det er borte, lurer på om det ble ødelagt)

Asha - mangefarget stripete orange/grønn

Meera-Lilla kamo

Dany - Hvit kamo

Arya - rosa kamo

Summer - blå kamo

Det blå, lilla og rosa ble også brukt til mitt første kull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...