Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Tusen takk alle sammen :D

Syns forresten ikke det er så spennende å vente på løpetid egentlig *sukk*

Jeg vil ha en til... :lol:

Godt det ikke bare er meg! :lol:

Eller meg! :lol:

:lol:

Nydelig gubbe Talli får :yes:

Takk :)

Sitter og leser når typen titter over skuldra mi og sier "oi, det var skikkelig fine hunder" og lar det bare henge i lufta.. måtte si at neste hund blir shiba uansett hva han sier, det er ikke demokrati!

Men lykke til med parring. Satser på å få sikle på masse valpebilder om noen måneder.

Hva? Ikke noe demokrati :o

Okej, greit da. Jeg kan være grei og ta den red'n tan-valpen, skulle den komme. :aww:

Den ville jo passe utmerket inn blandt de røde farer! :lol:

Ja selvsagt, en red and tan valp gies bort slik ut av det blå :lol:

Åååååh! Spennende! Nydelig hannhund, ser ut om om de utfyller hverandre godt.

Jeg bidrar til valpestøv-sending, og gleder meg til tråden oppdateres med at "Der blør hun!". Da er vi igang :)

Det håper jeg også snart *vente-vente-vente*

Lykke til med dette kullet!

Gubben var ett helt herlig bekjentskap, for en skjønn skapning han er - så cool og så skjønn - her tror jeg du har en god match Jeanette :)

Takk :)

JegharikkesettnoentingtildennetrådenidetheletattogharaldrihørtomatTalliskalhaflerevalpeeer! :aww:

Gleder meg MASSE! til å kosemose Tallibanbebiser. :wub:

Jeg er helt sikker på at Talli vil kosemose mer enn valpene. Talli får ikke kosemose valper, bare spør 2ne :P

Veldig, veldig spennende! Vi krysser fingre for at kjønnsfordelingen blir litt mer rettferdig denne gangen, eller? ;)

Det håper jeg også. 2h+3t, 3h+3t eller 3h+4t er egentlig drømmen min :P

Men så langt har jeg jo ikke fått det som jeg ville en eneste gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke soniser skal ha valp fra dette kullet, egentlig? "Bare" Ingvild og Marie?

(Med de forbeholdene det innebærer å ha valpekull selvsagt..)

Valpelisten min består for øyeblikket av 9 stk på tispe og 6 stk på hannhund (der 3 personer er oppført på både hannhund og tispe da de ikke har noe ønske om kjønn.) For øyeblikket har jeg stoppet listen inntil jeg ser om det kommer mange/få valper. Men jeg vil tro jeg har nok valpekjøpere selv om 2-3 faller av.

Det står noen soniser på listen min ja, men hvordan det blir med fordeling er noe jeg ikke gjør nå :)

Jeg har ikke noe "første mann til mølla" prinsipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kunne jeg danse fruktbarhetsdans for å få X'en drektig, kan jeg godt danse litt løpetidsdans for å få i gang Talli.

:frantics::banana::punk::cheerleader: :panda: :blissysmile:

Jeg ha'kke movsa til Jagger, men jeg fikk valper på X'en...

:lol: Håper det virker!

Krysser fingrene for at ikke parringstidspunktet blir 23-25 desember. Det er liksom ENESTE perioden jeg er borte de neste mnd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at Talli vil kosemose mer enn valpene. Talli får ikke kosemose valper, bare spør 2ne :P

Nei, sånt tull hadde de ikke tid til, små pirayaene *ler* Men Talli er overvillig til å kosemose, så man får overdosa si med kelpiløøøøøv allikevel :wub:

Jeg er glad jeg har bestemt meg for at min neste hund ikke skal være en brukshund da, så jeg kan komme og pille på bebisene uten å ønske meg en av dem :lol: Talliban er en av de kuleste hundene jeg kjenner, og Gubben sjarmerte meg i sommer - det kunne blitt farlig det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå får hun knipe igjen til slutten av denne uken slik at vi unngår akkurat julen ;) Den 17 hadde vært en perfekt dag å begynne på .

Jaja, men du vet jo det at eggløsningen må jo begynne også! (den er vel kanskje allerede begynt, vet ikke hvordan det er med hunder) Kanskje Talli er litt treg, så om vi maser litt på blod så skynder det seg litt, men ikke for mye! Bare akkurat nok. Den 17. it is! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da satser vi på den 17.! Kjenner jeg er helt misunnelig på de som står på valpelisten din Jeanette! Den spenningen er jo helt vanvittig. Og så når man ser sitt lille kelpienurk for første gang, og så blir man kjent med det og oppdager det er en blanding av tasmansk pungdjevel, kosebisk og smartass.. sukk... :wub:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*TADA* Talli kan jo ikke utsette noe hun slik at det passer bedre. Nei hun måtte faktisk gi meg bursdagsgaven på bursdagen hun. :ball:

Det er ikke mye enda, så jeg er usikker på om jeg skal regne fra i dag eller i morgen som første dag i løpetiden. Uansett så blir jo det ideelt parringstidpunktet fra 23-27 desember. Hurra for det :lol:

Så nå får jeg ta kontakt med hannhund eier og høre når det passer at jeg henter han og tar han med på juleferie i Kristiansand. Også må jeg finne ett egnet sted for slike ting, tror ikke min mor blir superhappy om det foregår slikt hverdag i hagen hennes som er helt åpen og like ved rundkjøringen :lol::innocent:

Noen her som vet om ett ok sted uten for mye folk? Det er på dyrepark siden av Kristiansand jeg skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rofl: Oh the images, the images *forestiller seg avlsplaner realisert i rundkjøringen hos mor på juleaften*. Det tegner seg til å bli en uforglemmelig jul for mammaen din Jeanette!!

Og så lurer jeg på om man skal ta hensyn til eventuell jinxing eller ikke.. for dette er så spennende, og de valpene må jo bli helt fantastiske med Crazy Mama og Bamse Brakar som utgangspunkt, at det kan jo være uimotståelig jinxe-åte..

Så jeg synes ikke dette er spennende i det hele tatt, slets ikke - det er et eneste stort gjesp faktisk.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...